جایگزینی شاهین اتوماتیک با دستی برای متقاضیان اختیاری است

بروزرسانی در: دوشنبه 22 آبان 02 ساعت 10:11
جایگزینی شاهین اتوماتیک با دستی برای متقاضیان اختیاری است

شرکت سایپا در واکنش به ثبت پویش متقاضیان خودرو شاهین دستی و گلایه بابت الزام به خرید شاهین اتوماتیک، اعلام کرد که «جایگزینی شاهین اتوماتیک با دستی برای مشتریان اختیاری است»، با این حال، سایپا در مورد زمان عرضه شاهین دستی، خبری نداد.

پیرو درج ثبت پویشی با عنوان «الزام سایپا برای ثبت‌نام شاهین اتوماتیک به جای دستی پیگیری شود» و مطرح کردن تقاضای مشتریان و با پیگیری از شرکت خودروساز، ‌اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی شرکت سایپا اعلام کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان امکان تحویل خودرو شاهین اتوماتیک جهت مشتریان ثبت نامی خودرو شاهین دنده‌ای را فراهم کرده است؛‌بر این اساس دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی بوده و تصمیم‌گیری در زمینه جایگزین کردن شاهین اتوماتیک با شاهین دنده‌ای کاملا اختیاری است و در صورت تمایل، این دسته از مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ثبت نامی و یا از طریق سایت https://saipa.iranecar.com   نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

در ادامه این توضیحات آمده است: گروه خودروسازی سایپا برنامه توسعه محصول‌ را در اولویت برنامه کاری خود قرارداده است و خوشبختانه با برنامه‌ریزی انجام شده، این خودرو و محصولات جدید با امکانات و تجهیزات به‌روز و با رعایت استانداردها و الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان، براساس زمان‌بندی تعریف شده در سبد محصولات گروه سایپا طراحی و در برنامه تولید قرار گرفته است. 

‌سایپا اعلام کرده است: بر همین اساس خودروی شاهین اتوماتیک با تجهیزات و آپشن‌های بیشتر نسبت به شاهین دنده‌ای مانند کروز کنترل، کلید تنظیمات کروز کنترل روی فرمان، سیستم ترمز ESC، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ با قاب جت بلک + GPS + USB ، صندلی چرمی با دوخت ضخیم، 
سیستم محدود کننده سرعت، تجهیزات داخلی و خارجی کروم (دستگیره داخلی، قاب دور کلاستر، دستگیره خارجی، جلو پنجره)، قطعات هیدروگرافی (زیر آرنجی، ابروی داشبورد، پنل دسته دنده)، آنتن کوسه ای، تیغه برف پاک کن flat wiper، تریم داخل دو رنگ (داشبورد، رودری و ...)، گارنیش عقب کروم و کفپوش سه بعدی در برنامه تولید سال جاری گروه خودروسازی قرار داده شده است.

در ادامه توضیحات سایپا تأکید شده است: با توجه به ویژگی‌های برتر این خودرو و افزایش تعداد امکانات رفاهی و آپشن‌های آن، بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای نیز درخواست تغییر مدل به خودروشاهین اتوماتیک را داشته‌اند که این موضوع با هدف مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان انجام پذیرفته است.

با وجود این توضیحات،‌ شرکت خودروساز سایپا اعلام نکرده است که فرصت واریز وجه برای مشتریان شاهین دستی که امکان خرید شاهین اتوماتیک را ندارند چه وقت فراهم می‌شود؟ به هر حال چالش اصلی اغلب متقاضیان‌ شاهین دستی، این است که امکان خرید شاهین اتوماتیک را ندارند، لذا ضروری است تا این شرکت خودروساز هر چه زودتر پاسخی به این دسته از مشتریان ارائه دهد. 

‌شورای رقابت در فروردین ماه امسال قیمت پایه شاهین دستی را ۳.۶۰۱.۰۰.۷۶۷ ریال مصوب و ابلاغ کرد و قیمت شاهین اتومات را نیز در شهریور امسال ۵.۴۵۹.۹۲۷.۴۶۳ ریال مصوب و اعلام کرد.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar