واکنش سایپا به مشکل دنده عقب تیبا

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 آذر 98 ساعت 13:39
واکنش سایپا به مشکل دنده عقب تیبا

خودروسازی سایپا در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی با موضوع ایراد در دنده عقب تیبا بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است که ویدئوی منتشر شده مورد بررسی کامل قرار گرفته و براساس آن موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود:

۱.تمام محصولات سایپا پس از تولید نهایی و پیش از تحویل به مشتریان، مورد بررسی و آزمایش فنی و کیفی قرار می‌گیرند که بررسی‌ موتور و قوای محرکه محصولات از جمله این‌هاست؛ لذا موردی شبیه آنچه در ویدئوی منتشر شده به‌ نمایش درآمده، اساساً امکان‌ پذیر نیست مگر اینکه اتفاق نادر و خاصی رخ داده باشد که خودرو مورد نظر پس از تحویل به مشتری دچار ایراد فنی در جعبه دنده شده است.

۲.محصولات تولیدی در محل کارخانه سایپا تا زمان انتقال به بخش تحویل به مشتریان، جهت طی فرایند تکمیل تولید و تحویل، بارها جهت تست‌های مختلف از سالن‌های گوناگون جابجا می‌شوند و تقریباً ممکن نیست خودرویی با نقص عملکرد تعویض دنده و یا دنده عقب بتواند از این فرایند گذر کند، همچنین نقل و انتقال محصولات به نمایندگی‌ها از طریق کامیون‌های حمل خودرو انجام می‌گیرد که بالابردن و پایین آوردن محصولات از روی این کامیون‌ها تماماً با تعویض دنده (به خصوص دنده عقب) انجام می‌گیرد.

۳.بررسی کارشناسی جزییات منتشره در ویدیو، صحت آن را مورد تردید قرار می‌دهد. چون که توقف خودرو در یک مکان که شبیه تعمیرگاه‌های متفرقه است و نحوه تصویربرداری و جابجایی دنده‌ها و ادعای عجیب نداشتن دنده عقب! و عدم ارائه اطلاعات از طرف مدعی جهت پیگیری رفع مشکل پیش آمده توسط سایپا از جمله نکات مهم و ابهام برانگیز این ویدئو است.

۴.متأسفانه بتازگی افراد گوناگون و مجهول‌الهویه با استفاده از اکانت‌های بی‌نام و نشان در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویری در مورد صنعت خودرو و محصولات آن می‌کنند که صحت بسیاری از آن‌ها بارها رد شده است. اما با این حال، شرکت خودروسازی سایپا ضمن دعوت از مالک خودرو یاد شده جهت پیگیری مشکل احتمالی از مبادی رسمی مانند مراجعه به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز سایپا و یا تماس با مرکز امور مشتریان گروه سایپا، آمادگی دارد بررسی‌های دقیق‌تر و بیشتری را توسط کارشناسان خود جهت راستی‌آزمایی و رفع نقص احتمالی انجام دهد.

تسنیم

قیمت محصولات سایپا

قیمت تیبا صندوق دار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "واکنش سایپا به مشکل دنده عقب تیبا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
وحید آقامحمدی
مهمان

دروغ میگن منم از روزی که تیبا ۲رو تحویل گرفتم مشکل دنده عقب داشت گفتن یه چند روزی کار کنه درست میشه الان یک سال ونیم مشکلش حل نشده

احمد
مهمان

من سه ساله این ماشین رو دارم و دنده عقب به شدت بد جا میره
افراد مجهول الهویه چیه؟ بیکارند مگه ملت

حسام
مهمان

تیبا ۲ بردم نمایندگی به علت بد جا رفتن دنده عقب ،مکانیکش میگه برای تیبا و کوئیک عادیه !!!!مرسی بابت خدمات قبل و پس از فروش

مسعود
مهمان

به تازگی تیبا ۲ خریدم دنده عقب که میرم دنده از جایش در میاد و صدای عجیب در گیربکس میاد

سبد صادق شفقت پور
مهمان

باسلام خودرو تیبا ۲ تازه خریدم مشکل اساسی در دنده عقب داره اگر ظرف دوسه روز آینده مشکلش حل نشد فیلمی را برای ۲۰۳۰ و فضای مجازی ارسال میکنم

حسین
مهمان

مرسی که هستی سایپا