تاثیر پروژه‌ های افزایش کیفیت شاهین در بازار این خودرو

بروزرسانی در: شنبه 4 شهریور 02 ساعت 03:23
تاثیر پروژه‌ های افزایش کیفیت شاهین در بازار این خودرو
گروه خودروسازی سایپا که از اواخر سال گذشته پروژه‌های افزایش کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت به خصوص سایپا شاهین را آغاز کرده بود حالا شاهد تاثیر مثبت این پروژه‌ها بر بازار خرید و فروش این محصول در بازار و افزایش استقبال از سدان شاهین است.

نارضایتی از مشکلات کیفی خودروهای تولید داخل با پروژه‌هایی که افزایش کیفی محصولات داخلی را هدف گرفته بود در حال کاهش است و نتیجه آن در بازار خرید و فروش برخی خودروها به شدت مشهود است.

یکی از خودروهایی که بر خلاف ظرفیت‌های موجود، به دلیل مشکلات مونتاژی نتوانسته بود به آنچه سزاوارش است دست یابد سدان سایپا شاهین بود. این خودرو هر چند در بحث پیشرانه با ضعف‌هایی همراه بود اما عمده نارضایتی‌ها به دلیل مشکلات مونتاژی در تولید این خودرو بود.

گروه خودروسازی سایپا از اواخر سال پیش با استارت زدن پروژه‌هایی در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت تلاش برای افزایش کیفیت این خودرو را آغاز کرد. به عنوان مثال با مطالعه انتقادات مالکان سایپا شاهین و آگاهی از مهمترین ایرادهایی که مشتریان نسبت به سایپا شاهین مطرح کردند، کیفیت پایین و ارگونومی نامناسب صندلی‌های سایپا شاهین از مهمترین عوامل نارضایتی خریداران بود که سایپا در پروژه‌ای به رفع این مشکل پرداخت یا در پروژه‌ای دیگر اقدام به تقویت عایق‌کاری این خودرو کرد.

سایپا همچنین به رفع یکی از مهم‌ترین نارضایتی‌های خریداران شاهین که مربوط به قدرت کم پیشرانه شاهین با توجه به وزن بالای آن بود، پرداخت. گروه خودروسازی سایپا در همکاری با رقیب دیرنه خود شاهین اتوماتیک را با پیشرانه TU5 پلاس راهی بازار خواهد کرد و برای نسخه دنده دستی شاهین نیز پیشرانه بهبودیافته M15 GSI توربوشارژ انتخاب کرد تا بزرگ‌ترین عامل نارضایتی شاهین را رفع کند.
مجموع پروژه های افزایش کیفی انجام شده در سایپا شاهین موجب شد تا نگاه خریداران خودرو نسبت به این خودرو بهبود یابد. نگاه مثبت خریداران خودرو به سایپا شاهین با فراهم کردن طرح‌های فروش اقساطی و عرضه شاهین در بورس کالا شرایطی را فراهم کرد تا امروز سایپا شاهین نسبت به سال گذشته از بازار بسیار بهتری برخوردار باشد.
بهبود کیفی شاهین حتی در بازار خودروهای کارکرده این محصول نیز تاثیر گذاشته و بازار خودروهای کارکرده شاهین را نیز داغ کرده است.
در کنار پروژه‌های انجام شده باید به یک نکته که کمتر از سوی خودروسازان ایرانی اجرا شده است اشاره کنیم، گروه خودروسازی سایپا با انجام فراخوان‌های دوره‌ای برای سایپا شاهین همواره کوشیده است تا کوچک‌ترین ایرادهای این خودرو را در قالب فراخوان‌های فنی برطرف کند.
این فراخوان‌ها که در شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز سایپا انجام می‌شود نقش پررنگی در تبدیل سایپا شاهین به یکی از خودروهای پرطرفدار بازار خودروی کشور داشته است.

پرشین خودرو

شاهین اتوماتیک 

شاهین

معایب شاهین سایپا

مزایا شاهین سایپا

رهام خودروی جدید سایپا را بیشتر بشناسید!

رُهام ، خودروی جدید سایپا به زودی در بازار

رُهام،خودروی جدید سایپا فراتر از تصور

رهام نخستین بار در نمایشگاه خودروی مشهد به نمایش درآمد

خودروی سایپا رهام (بررسی،قیمت،مشخصات فنی و تصاویر)

رهام برای تست فنی پا به جاده‌ها گذاشت

رهام توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد

رهام به زودی وارد بازار می‌شود

رهام جایگزین پراید خواهد شد

رهام  توسط متخصصان ایرانی طراحی شده است

ارتقای داخلی سازی با تولید رهام و پژو ۳۰۱

رهام به زودی وارد بازار خواهد شد

آمادگی قطعه ‌سازان برای تولید انبوه رهام

۸ خودرو جدید وارد بازار خواهد شد

قیمت نهایی رهام چقدر است؟

رهام با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

پیشنهاد تغییر نام خودرو رهام به شاهین

رهام (شاهین) با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

فروش خودرو شاهین به زودی آغاز خواهد شد + تصاویر

زمان پیش فروش خودروی شاهین مشخص شد

قیمت شاهین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تاثیر پروژه‌ های افزایش کیفیت شاهین در بازار این خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امید
مهمان

اکجای این موتور ضعیفه!
توان این موتور تقریباً هم اندازه TU5+ و گشتاورش بیشتره. تنها ایرادش اینه که نمی‌تونی به حال خودش ولش کنو و خراب نشه
باید یش برسی.