کوییک رنگی به زودی وارد بازار می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 6 دی 98 ساعت 11:23
کوییک رنگی به زودی وارد بازار می‌شود

مدیرعامل پارس خودرو از عرضه "کوییک" با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی تا پایان امسال خبر داد.

علی شیخ‌زاده افزود: مدل جدیدی از محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا در گروه پارس خودرو تولید و تا پایان سال ۱۳۹۸ به بازار عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه محصول کوئیک اخیراً در شرکت خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده ولی با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در گروه پارس خودرو تولید خواهد شد.

شیخ زاده با ذکر اینکه این مدل از محصول کوئیک با نام کوئیک آر (QUIK-R) نام‌گذاری شده است افزود: از آنجا که خودرو کوئیک به خاطر شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

وی ادامه داد: به خاطر نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان اخیر، "سفید" رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است ولی شرکت خودروسازی سایپا تصمیم گرفته است که محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی هم تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) بعضی آپشن‌ها مثل رینگ آلومینیومی هم به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

سایپانیوز

بیشتر بخوانید :

کوییک r

تیبا ۲ پلاس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar