کوییک GX چه تفاوتهایی با کوییکهای دیگر دارد؟

بروزرسانی در: شنبه 24 دی 01 ساعت 15:23
کوییک GX چه تفاوتهایی با کوییکهای دیگر دارد؟

در آخرین پیش فروش گروه خودروسازی سایپا در دی ماه ۱۴۰۱ خودروی کوییک با پسوند جدید GX عرضه شده است و حال میخواهیم بدانیم این پسوندها چه تغییراتی در این خودرو بوجود آورده است، با زدفوکار همراه باشید!

احتمالا نسبت به خودروهای کوییک معمولی، کوییک اتوماتیک، کوییک R، کوییک R اتوماتیک و کوییک S اطلاعاتی دارید، حالا سایپا آمده و یک پسوند دیگر به نام GX به کوییک اضافه کرده و با نامهای کوییک GX و کوییک GX R این خودروها را به بازار عرضه کرده است. کوییک GX به نوعی نسخه فول آپشن کوییک S می باشد و کوییک GX R نیز با همان آپشنهای کوییک GX اما به صورت دو رنگ عرضه شده است. 

بیشتر بخوانید: پیش فروش سایپا 

از تغییراتی که کوییک GX و کوییک GX R نسبت به کوییکهای دیگر داشته اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در بخش فنی، کوییک GX و کوییک GX R به نسل جدید پیشرانه M15 به نام M15GSI مجهز هستند که دارای فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی (VVT-i) می باشد و هدرز بر روی آن نصب شده است و از همان گیربکس ۵ سرعته دستی نیز بهره میبرد. این پیشرانه می تواند ۹۰ تا ۹۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۲ تا ۱۳۷ نیوتن متر تولید کند و مصرف سوخت کمتری را نسبت به نسخه معمولی داشته باشد. 

بیشتر بخوانید: آشنایی با موتور M15GSI

در بخش امکانات نیز کوییک GX و کوییک R GX شامل مواردی نظیر رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، دو کیسه هوای SRS، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک دنده عقب، دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور باد تایرها، رهیاب ماهواره ای، ترمز ABS و EBD، سامانه مالتی پلکس و… می‌باشد.

نمای داخلی کوییک GX

نمای داخلی کوییک GX

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "کوییک GX چه تفاوتهایی با کوییکهای دیگر دارد؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرهمند
مهمان

خودرو سازهای ایرانی برای افزایش قیمت فقط پسوند خودرو را عوض کرده براحتی سر ملت بیچاره و سازمان صمت به درد نخور کلاه میذارن و سازمان صمت هم کاری جز تائید افزایش قیمت در ایران نداره البته بعد از کمی وقفه که خود کارخونه تولیدی اجناس رو افزایش قیمت داده تموم شده سازمان صمت هم بعد از مدتی وظیفه تائیداین افزایش قیمت رو داره و لا غیر

مهدی
مهمان

این ماشین سنگینه
راه نمیتونه بره
این موتور رو باید روی تیبا صندوق دار نصب میکردن

ahmadd
مهمان

این پیشرانه به درد ژیان میخوره فقط

اکبر
مهمان

این تغییر اسم فقط بهانه ای برای افزایش قیمت مثل ساینا s.و موارد مشابه دارد