از کاهش قیمت خودرو خبری نیست

یکشنبه 12 دی 00 ساعت 09:54
از کاهش قیمت خودرو خبری نیست

فروشندگان خودرو معتقدند قرار بود با اخذ مجوز افزایش قیمت ها عرضه محصول بازار افزایش و تا حدودی ما شاهد کاهش قیمتی در انواع محصولات باشیم اما این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

اواسط آذرماه امسال بود که خودروسازان بعد از کشمکش بسیار در نهایت توانستند مجوز افزایش ۱۸درصدی محصولات خود را دریافت کنند.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر خودروسازان اعلام کردند که با اصلاح قیمت‌ها روند تولید با سرعت بیشتری همراه و عرضه محصولات را به بازار افزایش خواهیم داد. اما در حال حاضر با گذشت بیش از۲۰ روز هنوز تغییری در عرضه محصولات خودروسازان به بازار انجام نشده و همین امر عاملی شده تا شکاف قیمتی انواع خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار هر روز افزایش پیدا کند.

درحال حاضر فروشندگان خودرو معتقدند، قرار بود با اخذ مجوز افزایش قیمت ها عرضه محصول بازار افزایش و تا حدودی ما شاهد کاهش قیمتی در انواع محصولات باشیم اما این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

بررسی قیمتها در بازار خودرو آن هم در نخستین روز از هفته جاری نشان می دهد قیمت ها نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

برهمین اساس سمند LX با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۷۶ میلیون تومان، پژو پارس ۲۸۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان و دنا پلاس اتوماتیک ۵۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar