تأثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو

سه شنبه 27 اسفند 98 ساعت 16:10
تأثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس می‌گوید با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش‌ها افت چشم گیری یافت.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در خصوص تأثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو، گفت: هرچند در هفته‌های اخیر در اثر کاهش عرضه خودرو به بازار قیمت چارچرخ‌ها روزانه افزایش می‌‎یافت تا جایی که بهای پراید از مرز ۶۰ میلیون تومان هم عبور کرد اما با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش‌ها اُفت چشم‌گیری پیدا کرد.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی افزود: رکود خرید و فروش‌ها باعث شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون کاهش قیمت خودروهای تولید داخل را در بازار شاهد باشیم و این روند با توجه به کاهش حجم تقاضا ادامه دار خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس اظهار کرد: هرچند هر ساله در روزهای پایانی سال تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد و به واسطه این امر قیمت‌ها صعودی می‌شود اما هم اکنون مشاهدات حاکی از این است که به خاطر نگرانی از شیوع کرونا مراجعه مشتریان به بازار و نمایشگاه‌های خودرو به حداقل رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر می‌رسد در وضعیت کنونی اگر خریدار واقعی هم در بازار باشد، قدرت چانه زنی بالایی خواهد داشت و وی تعیین کننده قیمت است.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar