تحویل اولین خودروی کیا سلتوس به مشتری + قیمت نهایی

بروزرسانی در: سه شنبه 30 آبان 02 ساعت 12:05
تحویل اولین خودروی کیا سلتوس به مشتری + قیمت نهایی

شرکت کوشا خودرو اولین خودرو وارداتی کیا یعنی خودرو کیا سلتوس را تحویل مشتری خود داد.

صبح امروز در مراسمی، خودرو کیا سلتوس به عنوان اولین خودرو وارداتی کیا از سوی شرکت کوشا خودرو تحویل مشتری این محصول(آقای تقی خانی) شد.

قیمت علی الحساب خودرو کیا سلتوس یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدون احتساب مالیات، عوارض، اسقاط، بیمه، هزینه باربری و … در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده بود و امروز قیمت نهایی این خودرو، ۲ میلیارد و ۶۲۴ هزار تومان اعلام شد.

خودرو کیا سلتوس از یک موتور ۴ سیلندر خطی با ۱۶ سوپاپ به حجم ۱۶۰۰ سی سی بهره می برد که دارای ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور است.

طول، عرض و ارتفاع خودرو کیا سلتوس به ترتیب ۴۳۱۵، ۱۸۰۰ و ۱۶۲۰ میلی متر می باشد، حجم باک بنزین در این خودرو ۵۵ لیتر و فضای صندوق آن ۴۳۳ لیتر است.

میزان مصرف سوخت ترکیبی در کیا سلتوس ۶.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و این محصول از یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می برد.

سیستم تعلیق جلو در سلتوس، مک فرسون و عقب اکسل محور پیچشی با فنر مارپیچی است.

خودرو کیا سلتوس به سیستم ترمز ضد قفل ABS، جلو و عقب دیسکی و ترمز دستی برقی EPB تجهیز شده است و همچنین از سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کمکی حرکت در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، ترمز کمکی فشار مضاعف و کروز کنترل اتوماتیک بهره می برد.

در ادامه کاتالوگ خودرو کیا سلتوس را با یکدیگر مرور می کنیم:

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar