زمان اعلام قیمت خودروهای کارخانه

دوشنبه 15 اردیبهشت 99 ساعت 14:23
زمان اعلام قیمت خودروهای کارخانه

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور می‌گوید: قیمت خودروهای کارخانه‌ای بنابر ارزبری، نوع مواد ساخت و تغییر نهادهای تولید عددهای گوناگونی برایشان در نظر گرفته شده که ما صلاحیت نداریم میزان تغییر قیمت‌ها را اعلام کنیم و این خودروسازان هستند که موظفند میزان تغییر قیمت خودروها را اعلام کنند.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور در پاسخ به این سؤال که افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: برای قیمت‌گذاری دستوری خودروسازان کشمکش‌هایی بین سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، شورای رقابت و شورای قیمت‌گذاری وجود دارد؛ این در حالی است که ما با قیمت‌گذاری دستوری خودروها مخالفیم و این موضوع را اقدامی غلط می‌دانیم.

آرش محبی‌نژاد افزود: طبق آخرین اطلاعات ظرف دو هفته آینده قیمت خودروهای کارخانه‌ای مشخص می‌شود. البته افزایش قیمت خودروها بنا بر وضعیت تولیدشان متفاوت است.

او اظهار کرد: یعنی قیمت خودروهای کارخانه‌ای بنابر ارزبری، نوع مواد ساخت و تغییر نهاده‌های تولید عددهای گوناگونی برایشان در نظر گرفته شده که ما صلاحیت نداریم میزان تغییر قیمت‌ها را اعلام کنیم و این خودروسازان هستند که موظفند میزان تغییر قیمت خودروها را اعلام کنند.

تجارت نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar