قیمت خودروهای داخلی به زودی تغییر می‌کند

دوشنبه 30 اردیبهشت 98 ساعت 14:02
قیمت خودروهای داخلی به زودی تغییر می‌کند

رئیس شورای رقابت گفت: به دنبال مصوبه دیروز مجلس برای واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به شورای رقابت، این موضوع در جلسه امروز شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زد فور کار: رضا شیوا اظهار داشت: در نشست امروز شورای رقابت، موضوع ورود مجدد شورا به بحث قیمت‌گذاری خودرو مطرح و بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز در مورد قیمت‌گذاری خودروها در نشست شورا بحث می‌کنیم تا ببینیم که به چه طوری باید این کار انجام شود.

شیوا ادامه داد: برای قیمت‌گذاری دوباره خودروها باید مواردی مثل تیراژ تولید خودرو، میزان تعهدات خودروسازان، محدودیت‌های موجود برای صنعت خودرو و همچنین روند عرضه خودرو مورد تحلیل قرار گیرد.

به دنبال عملی نشدن وعده خودروسازان و وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو و کنترل قیمت‌ها، مجلس روز گذشته در مصوبه جدیدی، قیمت‌گذاری خودروها را مجددا به شورای رقابت سپرد و به این ترتیب خودروسازان دیگر نباید تعیین‌کننده قیمت باشند.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "قیمت خودروهای داخلی به زودی تغییر می‌کند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
sasha
مهمان
اگر به افراد مقیم کشورهای اروپایی اجازه ورود سالانه یک خودروی اروپایی مدل سال دوهزار به این طرف را وارد کشور کنند آنوقت قیمت خودرو در ایران به یک چهرم قیمت کنونی خواهد رسید چون حتی ماشینهای با سن ده پانزده سال اروپایی از داخلی ها مرغوبتر و کم مصرف تر و ایمن تر هستند.البته میتوان برای ورود هر خودرو بستگی به قیمت آن یک پولی بابت شماره و گمرک و غیره مثلا جمعا ده میلیوت تومن از وارد کننده گرفت.من خودم یک بنز دویست و سی مد۲۰۰۰ برای مصرف شخصی ام وارد خواهم کرد که حدوده پنج هزار یورو… بیشتر