قیمت خودروهای سایپا افزایش نیافته است

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:09
قیمت خودروهای سایپا افزایش نیافته است

حسین کاظمی با اشاره به ثبات قیمت محصولات سایپا در ماه‌های گذشته افزود: هم اکنون با گذشت چند ماه از تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو، سایپا به عرضه محصولات خود با قیمت ثابت ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت بعضی از خودروهای تولید داخل گفت: هیچ‌یک از این افزایش قیمت‌ها مربوط به سایپا نبوده و این شرکت خود را ملزم به حفظ ثبات می‌داند.

کاظمی تصریح کرد: سایپا ظرفیت روزانه فروش فوری اعتباری محصولات خود را هم تا حد ممکن افزایش داده تا مصرف‌کنندگان واقعی بتوانند از مزیت‌های موجود در آن استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: افزوده شدن خودرو تیبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباری از دیگر اقداماتی بود که با هدف پوشش نیازهای گوناگون بازار انجام گرفت.

وی ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قیمتی روند کاهشی را تجربه می‌کند و شرکت سایپا هم با هدف کمک به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قیمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می‌کند.

وی از بازگشت امکان اعلام قیمت‌ها در سایت‌های اینترنتی خرید و فروش کالا به سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو انتقاد کرد و خواستار خرید محصولات سایپا توسط مشتریان از طریق سایت رسمی این شرکت شد.

کاظمی افزود: سایپا به کنترل قیمت محصولات خود در بازار و از بین بردن واسطه‌گری‌ها از طریق کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

سایپانیوز

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar