هیجانات در بازار خودرو از بین خواهد رفت

سه شنبه 23 دی 99 ساعت 12:31
هیجانات در بازار خودرو از بین خواهد رفت

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: اگر تا پایان سال قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو  شروع به حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت.

حمیدرضا حیدری در مورد وضعیت معاملات بازار خودرو اظهار کرد: به خاطر ثابت ماندن قیمت دلار در چند وقت گذشته، خرید و فروش در بازار به صورت کم و با قیمت ثابت شروع شده بود، اما به خاطر نوسانات مجدد دلار بازار راکد شد. قطعا بازار به قیمت دلار چشم دوخته است.

وی در خصوص تغییرات قیمت خودرو عنوان کرد: با توجه به هیجانات بازار نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در این مورد انجام داد، این مساله به قیمت ارز بستگی دارد. قیمت ماشین‌های ایرانی هم بسته به عرضه بازار و قیمت‌هایی است که مصوب می‌شود. افرادی که در گذشته ثبت‌نام انجام داده اند هنوز خورو خود را دریافت نکرده­اند و تا زمانی که عرضه با تقاضا بالانس نشود قطعا شاهد این نوسانات خواهیم بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند، قطعا خودرو ارزان خواهد شد. قیمت ماشین‌های خارجی وابستگی به قیمت ارز دارند.

وی در خصوص وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال یادآوری کرد: با توجه به هیجانات بازار  اگر قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت. با ثابت ماندن قیمت دلار قیمت خودروها هم ثابت مانده و خریدار و  فروشنده در بازار بدون دغدغه فعالیت خواهند کرد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar