پیش بینی قیمت خودرو شاهین در بازار

بروزرسانی در: پنج شنبه 25 فروردین 01 ساعت 21:28
پیش بینی قیمت خودرو شاهین در بازار

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: خودروی شاهین از نظر ظاهر و تجهیزات سطح بالاتری نسبت به دیگر خودروهای تولید داخل است از همین رو پیش بینی می شود قیمت شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان شود.

نعمت الله کاشانی نسب در خصوص اینکه قیمت خودروی شاهین در بازار بعد از زمان عرضه چقدر خواهد شد، گفت: خودروی شاهین را اگر بخواهیم با خودروهای موجود مقایسه کنیم، نزدیک ترین خودرو به آن دنا است که البته به عقیده من خودروی شاهین به جهت ظاهر و تجهیزات برتری های بیشتری نسبت به خودروی دنا دارد.

وی افزود: با توجه به ویژگی و برترهای منحصر به فردی که شاهین دارد، این خودرو گران تر از دنا در بازار به فروش خواهد رسید؛ پیش بینی ما این است که شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به فروش برسد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تصریح کرد: شرکت خودروسازی سایپا، خودروی بسیار خوبی را طراحی کرده است بدین جهت امیدواریم هستیم تولید این خودرو در سطح گسترده انجام گیرد تا مردم بتوانند این خودروی جدید را خریداری کنند. وی تاکید کرد: شاهین به زودی وارد بازار خودرو خواهد شد و یقیقنا می تواند به بازار جنب و جوش بدهد چون که این خودرو می تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب و تامین کند.

خبر آنلاین

شاهین

معایب شاهین سایپا

مزایا شاهین سایپا

رهام خودروی جدید سایپا را بیشتر بشناسید!

رُهام ، خودروی جدید سایپا به زودی در بازار

رُهام،خودروی جدید سایپا فراتر از تصور

رهام نخستین بار در نمایشگاه خودروی مشهد به نمایش درآمد

خودروی سایپا رهام (بررسی،قیمت،مشخصات فنی و تصاویر)

رهام برای تست فنی پا به جاده‌ها گذاشت

رهام توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد

رهام به زودی وارد بازار می‌شود

رهام جایگزین پراید خواهد شد

رهام  توسط متخصصان ایرانی طراحی شده است

ارتقای داخلی سازی با تولید رهام و پژو ۳۰۱

رهام به زودی وارد بازار خواهد شد

آمادگی قطعه ‌سازان برای تولید انبوه رهام

۸ خودرو جدید وارد بازار خواهد شد

قیمت نهایی رهام چقدر است؟

رهام با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

پیشنهاد تغییر نام خودرو رهام به شاهین

رهام (شاهین) با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

فروش خودرو شاهین به زودی آغاز خواهد شد + تصاویر

زمان پیش فروش خودروی شاهین مشخص شد

قیمت شاهین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "پیش بینی قیمت خودرو شاهین در بازار"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سام
مهمان
شاهین از نظر مشخصات فنی دقیقا مشابه خودرویی مثل دوو ریسر و سی یلو هست که توربو شارژ نیز به آن اضافه شده ، باید دید چه مقدار پول دادیم و انتظارات از آن چیست؟ قطعا نمیشود شاهین را با خودروهای ژاپنی و اروپایی مقایسه کرد، به شخصه در باره این خودرو بسیار تحقیق کردم و از دارندگان آن برس و جو زیادی کردم و در خرداد ماه از بازار آزاد خریدم. در کل طول تابستان از تهران به شمال و مشهد و شیراز رفتم و در این مدت کولر مرتب روشن بود، انصافا ماشین بسیار راحت و نرم و… بیشتر
امیر ماشین باز
مهمان

داره شاهین رو که موتورش همون پراید ارتقا یافته هست رو با دنا مقایسه میکنه….داداش بهتره اول بری دناپلاس توربو رو از نزدیک ببینی و بعد نظر بدی….شاهین موتورش با توربو شده ۱۰۸ اسب بخار اونوقت دنا با اون همه خوشگلی و مزایایی که داره موتورش بدون توربو ۱۱۴ اسب بخار قدرت داره
من ۱۵سالمه ولی این چیزارو خوب میفهمم، اینا میخوان بگن شاهین(پراید) از دنا بهتره چون قیمتش رو راحت ببرن بالا و مردم ساده ما بگن به به عجب ماشینی و چقدر جدیده و بخرنش….
اگه خواستن شاهین پلاس بزنن باید بهش گفت شاهین پراید

سام
مهمان
موتور پراید؟! لطفاً قبل از نظر دادن کمی به اطلاعات فنی خود بیافزایید ، در ضمن بالا بودن حجم موتور دیگر ملاکی بر خوبی خودرو‌نیست، پیکان هم ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ داشت و پژو و آردی هم همینطور، در مقابل خودروی شاسی بلند کره ای مثل تیوولی ی هم ۲۶۰۰ سی سی و حتی کمتر است ولی از نظر کشش و شتاب از خودروهای دو هزار سی سی عالی هست. شاهین از نظر مشخصات فنی دقیقا مشابه خودرویی مثل دوو ریسر و سی یلو هست که توربو شارژ نیز به آن اضافه شده ، باید دید چه مقدار پول دادیم و… بیشتر
کوروش وطن خواه
مهمان

همه این آشغالهای ایرانی قابل تعریف نیستند

سام
مهمان

انتخاب زیادی نداریم. با خودروهای چند میلیاردی نباید مقایسه کرد ولی انصافا در مقایسه با دیگر تولیدات هم ردیف داخلی فعلا حرف اول را میزند و تعداد بالای مالکینی که از آن رضایت دارند بهترین ملاک برای یک انتخاب خوب است.