محل مصرف اوراق مرابحه کرمان موتور

شنبه 18 تیر 01 ساعت 13:43
محل مصرف اوراق مرابحه کرمان موتور
مدیر عامل شرکت کرمان موتور محل مصرف و استفاده اوراق مرابحه کرمان را تشریح کرد.

سامان فیروزی، با تاکید بر جایگاه مناسب کرمان موتور در صنعت خودرو، گفت: پیش‌بینی امسال فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو بوده و سود عملیاتی ۲۵ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی در تشریح محل مصرف و نحوه استفاده اوراق مرابحه کرمان افزود: اوراق مرابحه کرمان به طور کلی برای تامین مالی خرید قطعات و مواد اولیه مورد نیاز قطعه‌سازان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به همکاری این شرکت خودروسازی با ۱۲۰ قطعه‌ساز داخلی، بیان کرد: برای تامین مالی نیازهای این شرکت‌های قطعه‌سازی از اوراق مرابحه کرمان استفاده شده است.

مدیرعامل کرمان موتور با بیان برخی از مزیت‌های استفاده از اوراق مرابحه نسبت به دریافت خدمات از شبکه بانکی، تصریح کرد: از مباحث مهم برای شرکت‌های بزرگ قطعه‌سازی بحث کفایت سرمایه است که خوشبختانه اوراق مرابحه کرمان نگرانی‌های این چنینی را رفع کرده است.

فیروزی در ادامه مزیت های اوراق مرابحه کرمان، خاطرنشان کرد: این اوراق سه ساله و با سود ۱۸ درصد است که نسبت به شبکه بانکی خدمات را با نرخ تمام شده مناسب‌تری در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد ضمن اینکه در این روش سرمایه‌های خرد نیز به بخش تولید و صنعت هدایت می‌شوند.

یادآور می‌شود؛ طی هفته ای که گذشت هفتمین پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت کرمان موتور در فرابورس انجام شد و تعداد اوراق مرابحه کرمان، ۲۰ میلیون ورقه با سررسید سه‌ ساله و پرداخت سود شش ماهه است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar