اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از اردیبهشت

چهارشنبه 21 فروردین 98 ساعت 13:56
اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از اردیبهشت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی متناسب با تورم منتهی به پایان سال ۹۷ افزایش می‌یابد، گفت: بیش از ۶۰ درصد تاکسی‌های خطی به سیستم پرداخت الکترونیک متصل شده‌اند.

علیرضا قنادان در ارتباط با کرایه تاکسی در تهران اظهارداشت: هر سال اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها با تأخیر انجام می‌گرفت، ولی خوشبختانه امسال با هماهنگی‌های انجام گرفته، نرخ‌های جدید به تصویب شورای اسلامی و تائید فرمانداری رسیده است. پس امسال اجرای نرخ جدید با مشکلات سال‌های اخیر رو به رو نخواهد شد.

وی افزود: مقدمات چاپ برچسب‌های کرایه تاکسی‌ها انجام شده است و به محض اعلام نرخ تورم از طرف مرکز آمار ایران، کرایه تاکسی‌ها تا آخر فروردین روی برچسب‌ها چاپ و نرخ‌های جدید عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به افزایش میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۹۸ گفت: امسال برای اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها عادلانه باشد به صورتی که نه فشاری بر مردم و نه اجحافی در حق تاکسیرانان انجام بگیرد، افزایش کرایه بر اساس نرخ تورم پایان سال ۹۷ خواهد بود.

وی در پایان از توسعه پرداخت الکترونیک در سال ۹۸ خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد تاکسی‌های خطی به سیستم پرداخت الکترونیک متصل شده‌اند که امسال توسعه آن در دستور کار خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar