افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو رنو و تویوتا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو رنو و تویوتا

هلدینگ ناصح که با شرکت‌های نگین خودرو، ایرتویا و آرین خودرو پارس به عنوان نمایندگان رنو، تویوتا و جیلی در کشور شناخته می‌شود، از تازه‌ترین پروژه خود در بازار کشور رونمایی کرد.

در روزهای پیش اخباری از افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو اتومبیل‌های تویوتا و رنو را در Z۴car منتشر کردیم.

حال این خبر با اقدام تازه هلدینگ ناصح به واقعیت پیوست و اولین مرکز تخصصی تست درایو اتومبیل‌های رنو و تویوتا در کشور رسماً با حضور اتومبیل‌های این برند افتتاح شد.

این مرکز در مکانی ۴ هزار متر مربعی فعالیت خود را شروع کرد که ۳۶۵۰ متر مربع از این مکان به تست و آزمایش اتومبیل اختصاص یافته است.

مرکز تست درایو اختصاصی تویوتا و رنو که با نظارت کشورهای ژاپن و فرانسه ساخته شده و به بهره برداری رسیده است، قسمت‌های آموزشی را هم در خود جای داده است تا این مکان برای آموزش و بهبود مستمر مجموعه فروش و خدمات پس از فروش این کمپانی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

هدف از ساخت این مرکز تخصصی تست درایو که همگام با استانداردهای جهانی به عرضه خدمات می‌پردازد، لمس کیفیت خدمات ارائه شده در کشورهای مدرن برای متقاضیان ایرانی عنوان شده است، که می‌تواند وضعیت آزمایش اتومبیل را در محیط آرام و حرفه‌ای قبل از خرید برای متقاضیان اتومبیل فراهم سازد.

ثبت نام برای شرکت در این تست درایو به طور عمومی و رایگان برای علاقمندان، از طریق وبسایت ایرتویا و نگین خودرو فراهم شده است.

مرکز تست درایو اختصاصی تویوتا و رنو در روز افتتاح شاهد حضور معاون کنترل کیفیت رنو فرانسه بود.

 

برپایه این گزارش، تست درایو شهری رنو از سال پیش و در ۱۳ شهر ایران شروع شده بود و در حال حاضر تست تخصصی برای علاقمندان به برند رنو و اتومبیل‌های آن در محیط پیست اضافه شده است.

یاداور می‌شود که این مرکز در ابتدا به طور اختصاصی به اتومبیل‌های تویوتا و رنو اختصاص یافته است، و به زودی میزبان اتومبیل‌های جیلی به عنوان تازه‌ترین عضو هلدینگ ناصح خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar