افزایش آمار تحویل روزانه ایران خودرو

پنج شنبه 16 اسفند 97 ساعت 04:00
افزایش آمار تحویل روزانه ایران خودرو

با افزایش تیراژ تولید روزانه و بازگشت رونق به خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز شمار تحویل روزانه خودرو به مشتریان را به طور متوسط به بالای ۱۸۰۰ دستگاه رساند.

هم اکنون به طور متوسط روزانه دوهزار دستگاه خودرو در سایت‌های تولیدی شرکت صنعتی ایران خودرو به تولید می‌رسد و به همین ترتیب شمار تحویل خودرو به مشتریان هم افزایش یافته است به طوری که از هفته پایانی بهمن ماه، تحویل روزانه، عدد سه هزار دستگاه را هم تجربه کرده است.

برمبنای این گزارش، هم اکنون تولید و تحویل در ایران خودرو به شرایط یکنواختی رسیده و این موضوع سیر نزولی قیمت خودرو در حاشیه بازار را درپی داشته است.

فروش فوری ۲۰ درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو که کمتر از ۴ درصد تعهدات این خودروساز است و افزایش عرضه، علاوه بر ایجاد تعادل در بازار، موجب شده خودروهای فروش رفته به دست مشتریان واقعی و نهایی برسد.

شرکت صنعتی ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیرهای ناخواسته ایجاد شده در تحویل خودروها، یاددآور می‌شود، حقوق مشتریان از منظر پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد محفوظ بوده و این خودروساز متعهد به محاسبه و پرداخت کامل مبالغ مطابق با قرارداد منعقد شده با مشتریان است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar