افزایش ۵۵ درصدی قیمت محصولات مدیران خودرو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
افزایش 55 درصدی قیمت محصولات مدیران خودرو

گروه مدیران خودرو قیمت محصولاتش را ۵۵ درصد افزایش داد.

این گروه اعلام کرده افزایش نرخ ارز مورد استفاده برای واردات قطعات برای مونتاژ خودروها در ایران از نرخ ارز مرجع به نرخ سامانه نیما، علت افزایش ۵۵ درصدی قیمت‌ها بوده است.

مدیران خودرو در دعوتنامه‌ای که برای متقاضیان خود ارسال کرده اعلام کرده که در صورت کاهش نرخ ارز خودرو، قیمت محصولات این گروه هم کاهش خواهد یافت.

در توضیحات این گروه در این رابطه آمده است:" مدیران خودرو به خاطر پرداخت تمامی یا قسمتی از وجه اعتبارات اسنادی گشایش یافته از طریق سامانه نیما مجبور به افزایش نرخ خودروهای تولیدی بر طبق دعوتنامه ارسالی شده است. با توجه به نرخ ارز دریافتی از سامانه نیما، میزان افزایش واقعی قیمت باید ۱۰۰ درصد باشد که این گروه برای رعایت حال مصرف کنندگان در مرحله نخست ۵۵ درصد آنرا اعمال کرده است. مدیران خودرو در راستای صیانت و عمل به حقوق مصرف کننده خود را متعهد می‌داند در صورت تصویب و اجرایی شدن دستورالعمل‌های قانونی کاهش نرخ ارز از طرف مراجع رسمی و استرداد وجه اضافه پرداختی در این خصوص از طرف دولت به این شرکت، نسبت به عودت مبلغ مابه‌التفاوت تعلق گرفته به متقاضیان در وجه آنان اقدام کند".

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "افزایش ۵۵ درصدی قیمت محصولات مدیران خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مریخی
مهمان

اگه قیمت بیشتر از ۱۵ درصد باشه پسش میدم. ارزش نداره. مدیران خودرو هم از اعتماد مردم سو استفاده کرد و بعد از ثبت نام از طریق خبر رسان ها قیمت ۵۵ درصدی اعلام میکنه. شرم آوره

شهاب
مهمان

مدیران خودرو تقریبا آخرین شرکتی بود که افزایش قیمت رو اجرا کرد . مشکل از خودرو ساز ها نیست مشکل از ساز و کار مملکت هست که شرایط رو جوری کرده که از لباس زیر تا خوراکی و هر اقلام دیگه دو الی سه برابر میشه و این رویه هر شش سال یکبار قطعی هست. فقط مردم دلار و طلا و خودرو بیشتر پیگیری می کنن و بیشتر از سایر اقلام اخبارش پخش میشه. در آخر وای به حال قشر ضعیف و کارگر و کارمند

فاضل
مهمان

آفرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!