امحای ۴۲ خودروی آمریکایی !

دوشنبه 23 اسفند 00 ساعت 15:07
امحای ۴۲ خودروی آمریکایی !

رییس سازمان املاک تملیکی اظهار داشت: ما طبق برنامه‌ای که ستاد مبارزه با قاچاق داشتند، آمادگی امحا خودروها را داریم. این امحا مربوط به ۴۲ خودروی آمریکایی است که به صورت فنی خواهد بود تا دانشگاه‌های فنی ما بتوانند از ظرفیت قطعات آنها استفاده کنند.

عبدالمجید اجتهادی در حاشیه نشست مدیران سازمان املاک تملیکی با وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از دستور آقای رئیس جمهور و تاکید رئیس قوه قضاییه و پیگیری وزیر اقتصاد و دارایی، اقدامات خوبی در سازمان املاک تملیکی انجام شد. یکی از مواردی مورد تاکید همه مسئولان این بود که سازمان املاک تملیکی با ساختار فعلی نمی‌تواند این حجم از مسئولیت‌ها را به عهده بگیرد و کالاها را تعیین تکلیف کند. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ساختار اصلاح شده و مورد تایید سازمان امور استخدامی نیز قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه تعیین تکلیف کالاها نیز در مراحل خوبی است و امیدواریم که در سال آینده با مشکلاتی که سد راه سازمان املاک تملیکی است رفع شده و شاهد تخلیه کامل انبارها باشیم و کار سازمان به روز شود.

رییس سازمان املاک تملیکی گفت: نگهداری صحیح کالاها باید اتفاق بیافتد که در حال انجام است. در همین مدت محدود بسیار از کالاها شناسایی، قفسه‌بندی شده و کد رهگیری روی آن درج می‌شود. دو نماینده قوه قضاییه در هیات عالی نظارت هستند. خوشبختانه تعامل بین دستگاهی و بین قوا در موضوع تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان املاک تملیکی به نحو بسیار مطلوبی شکل گرفته تا بتوانیم وظایف مورد انتظار را انجام دهیم.

وی افزود: با تعیین تکلیف کالاها و ساماندهی انبارها به خصوص در قفسه‌بندی ظرفیت انبارها چندبرابر خواهد شد. لذا با روندی که پیش می‌رود نیازی به اضافه کردن انبار جدید نداریم. باید همین انبارها را ساماندهی کرده و رسوب را از بین ببریم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد امحای خودروها خاطرنشان ساخت: ما طبق برنامه‌ای که ستاد مبارزه با قاچاق داشتند، آمادگی امحا خودروها را داریم. این امحا مربوط به ۴۲ خودروی آمریکایی است که به صورت فنی خواهد بود که دانشگاه‌های فنی ما بتوانند از ظرفیت قطعات آنها استفاده کنند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar