امداد خودرو باید آمادگی بیشتری برای ارائه خدمات به مسافران داشته باشند

پنج شنبه 8 فروردین 98 ساعت 13:01
امداد خودرو باید آمادگی بیشتری برای ارائه خدمات به مسافران داشته باشند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: از آنجایی که در ایام نوروز رفت و آمدها و سفرهای جاده‌ای بیشتر می‌شود نمایندگی‌های امداد خودرو باید آمادگی بیشتری برای ارائه خدمات به مسافران داشته باشند تا دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش خودرو به راحتی میسر شود.

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط خدمات پس از فروش خودرو، گفت: براساس قانون حمایت از مصرف‌کننده خودرو، مصوب مجلس هفتم خودروسازان و نمایندگان آنها مکلف هستند خدمات پس از فروش را بر اساس قراردادهای منعقد شده، ارائه دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه احکام مناسبی در قانون حمایت از مصرف کننده برای افزایش کیفیت خودروها درج شده است، افزود: هرچند اجرای این قانون مربوط به زمان و وضعیت خاصی نیست ولی از آنجایی که در ایام نوروز رفت و آمد ها و سفرهای جاده‌ای بیشتر می‌شود نمایندگی‌های امداد خودرو باید آمادگی بیشتری برای ارائه خدمات داشته باشند تا دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش خودرو به راحتی میسر شود و از لحاظ کیفی هم باید بتوان نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کرد تا دچار سردرگمی نشوند.

خودروسازان در مراحل تولید خودرو استانداردهای کیفیت را اجرایی کنند

وی با ذکر اینکه خودروسازان باید در مراحل تولید خودرو استانداردهای کیفیت را اجرایی کنند، اظهار کرد: هرچند گروه‌های خودروسازی نسبت به گذشته گام‌هایی در راستای ارتقا و بهبود کیفیت برداشته‌اند ولی باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با ذکر اینکه قانون ارتقای کیفی با استانداردهای مشخص برای افزایش کیفیت خودرو تصویب شد، یادآوری کرد: هم اکنون این استانداردها به ۸۵ مورد رسیده است.

مصرف بنزین خودروهای ایرانی نسبت به دنیا بیشتر است پس خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای باکیفیت و کم مصرف یا خودروهایی با سوخت‌های غیرفسیلی و هیبریدی روند

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با ذکر اینکه خودروسازان برای کسب رضایت مردم راه طولانی در پیش دارند، ادامه داد: مصرف بنزین خودروهای ایرانی نسبت به دنیا بیشتر است پس خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای باکیفیت و کم مصرف یا خودروهایی با سوخت‌های غیرفسیلی و هیبریدی روند.

فواید تولید خودروی هیبریدی؛ صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های محیطی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه خودروسازان دنیا به سمت استفاده از برق در تولید خودرو رفته‌اند، گفت: با این اقدام از یک سو مصرف سوخت و از طرف دیگر میزان آلاینده کاهش پیدا می‌کند که می‌تواند از نظر اقتصادی به صرفه کشور باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar