امکان پرداخت قسطی بدهی طرح ترافیک

چهارشنبه 21 آذر 97 ساعت 14:49
امکان پرداخت قسطی بدهی طرح ترافیک

مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تلاش می‌کند تا جایی که ممکن است از جریمه شدن مردم پیشگیری کند، از امکان پرداخت قسطی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک خبر داد.

علی پیرحسینلو با ذکر اینکه از امروز برای خودروهایی که بابت رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک بدهکارند پیامک‌هایی به منظور پرداخت اقساط فصلی ارسال می‌شود،اظهارکرد: این پیامک‌ها به تفکیک فصل برای ترددکنندگان غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک ارسال شده است که علاوه بر میزان بدهی، شناسه قبض و پرداخت هم در آن‌ها معلوم شده است.

وی با ذکر اینکه این پیامک‌ها برای کسانی که در سایت «تهران من» ثبت نام کرده و کسانی که در این سایت ثبت نام نکرده‌ ولی در محدوده طرح ترافیک رفت و آمد کرده‌اند، ارسال می‌شود، گفت: ما عقیده داریم تا جایی که ممکن است باید کاری کنیم که مردم جریمه نشوند و به رفتار قانونی، پرداخت به‌ موقع عوارض و رفت و آمد مجاز تشویق شوند.

مشاور معاون شهردار تهران با ذکر اینکه شهروندان می‌توانند به سه شیوه بدهی عوارض رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت کنند،اظهارکرد: در شیوه اول، افراد می‌توانند با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت که در این پیامک‌ها آمده از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند.

پیرحسینلو ادامه داد: در شیوه دوم، افراد می‌توانند پس از ثبت ‌نام با ورود به سایت «تهران من» و کلیک روی گزینه لیست ترددها در مقابل مشخصات خودرو، با کلیک روی گزینه آبی‌ رنگ بدهی خود را پرداخت کنند.

وی گفت: همچنین در شیوه سوم، افراد می‌توانند بدون نیاز به اخذ نام کاربری و رمز عبور در صفحه نخست سایت «تهران من» روی گزینه پرداخت بدهی که بتازگی فعال شده است کلیک کنند و با وارد کردن شماره پلاک خودرو، مبلغ بدهی خود را ببینند و همانجا پرداخت کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar