ام جی ۳۶۰ را در مجتمع تجاری ارگ تجریش ببینید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ام جی 360 را در مجتمع تجاری ارگ تجریش ببینید

نزدیک به چند هفته قبل تا اواسط خردادماه، کمپانی سایک چین نخستین محصول خود در کشور یعنی ام جی ۳۶۰ را در مجتمع تجاری ارگ تجریش پایتخت قرار داده تا متقاضیان بتوانند از نزدیک با این اتومبیل آشنا شوند. جالب است که علاقمندان زیادی در طی این چند روز به ام جی ۳۶۰ پرداختند و روزانه بیش از ۱۰ اتومبیل در همین قسمت به فروش رسیده است. البته این برنامه توانسته صفحات ام جی در فضای مجازی را هم تقویت کند و هم اکنون صفحه رسمی اینستاگرام ام جی mg_motor_iran_official از ۱۰ هزار نفر گذشته است.

ام جی ۳۶۰ نخستین محصول تولیدی‌ام جی در کشور است و در رده سدان های متوسط به بازار آمده است. هم اکنون یک شوروم مرکزی در خیابان شریعتی تهران برای محصولات تازه‌ام جی افتتاح شده است.

mg 360

ام جی ۳۶۰ به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز است که می‌تواند حداکثر ۱۳۰ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این اتومبیل به یک صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مجهز شده و نسخه توربو آن از سیستم EPS هم بهره می‌برد. همینطور روی‌ام جی ۳۶۰ توربو سیستم‌های دیگری مانند ABS و CBC، EBD و BA و همینطور VSC، TCS، HAS نیز بهره گرفته شده است. همینطور سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS هم روی آن نصب شده است.

برای ملاقات نزدیک با ام جی ۳۶۰ و مشاهده قسمت‌های گوناگون آن از نزدیک می‌توانید به مجتمع تجاری ارگ تجریش تهران مراجعه کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar