ام وی ام ۳۱۵ پلاس وارد بازار شد + قیمت

بروزرسانی در: جمعه 21 آذر 99 ساعت 16:12
ام وی ام 315 پلاس وارد بازار شد + قیمت

ام وی ام ۳۱۵ برای نخستین بار در سال ۹۱ در ایران به تولید رسید. سپس در سال ۹۳ نسخه صندوقدارش و در سال ۹۴ هم نسخه هاچ بکش، اولین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام ۳۱۵ نیو (۳۱۵new) ادامه داد.

هرچند که استقبال کم مشتریان از ۳۱۵ صندوقدار موجب توقف تولیدش در سال ۹۵ شد، اما مدیران خودرو با اضافه کردن آپشن‌هایی جدید توانست بازار ۳۱۵ هاچبک را همچنان گرم نگه دارد. حالا هم مدیران خودرو با سومین فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵، که با نام جدید ۳۱۵ پلاس شناخته می‌شود، می‌خواهد خانواده پژو ۲۰۶ را کنار بزند و رقابت مستقیمش را با پژو ۲۰۷ ایران خودرو، آغاز کند.

ام وی ام ۳۱۵ پلاس در حقیقت نسخه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از بعضی بهینه‌سازی‌های ظاهری، چهره ام وی ام ۳۱۵ پلاس جذاب‌تر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوار‌های دی‌لایت در قسمت زیرین سپر، طراحی دوباره آینه‌ها، رینگ‌های جدید و گرافیک جدید چراغ‌های عقب بخشی از این تغییرات هستند.

نمای داخلی ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییرات و بهینه‌سازی‌های بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ کاملا شبیه به ام وی ام X 22 طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.

قوای فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس هم تغییراتی را تجربه کرده است، جایی‌که جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است. موتور خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع ۱،۵ لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس هم قابل توجه هستند. علاوه بر آن افزوده شدن سیستم کنترل پایداری به این خودرو را می‌توان گامی مثبت از مدیران خودرو دانست که موجب افزایش ایمنی خودرو شده است. از جمله امکانات دیگر ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به مواردی مانند: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور، سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.

هم اکنون این خودرو در نمایندگی رسمی ۲۹۰ میلیون و در بازار نزدیک به ۳۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "ام وی ام ۳۱۵ پلاس وارد بازار شد + قیمت"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
A
مهمان

۲۹۰ میلیون برای این آشغال!!