با دلال‌های بازار خودرو مقابله می‌شود

یکشنبه 9 دی 97 ساعت 11:09
با دلال‌های بازار خودرو مقابله می‌شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست صبح امروز در این فراکسیون وعده داد که با دلال‌های خودرو مقابله می‌شود.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص نشست صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون اظهارداشت: رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست حضور یافت و در مورد مسائل گوناگون این وزارتخانه بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بحث‌های امروز به سمت وضعیت خودرو پیش رفت، ادامه داد: طبق گفته وزیر، در زمینه خودرو شاهد کاهش تولید هستیم و تلاش آنان این است که جلوی این موضوع را بگیرند و یکی از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه، افزایش تولید خودرو است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس عنوان کرد: طبق گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، نزدیک به یک میلیون خودرو پیش فروش شده است و قرار بر این است که ۸۰ درصد خودروهای موجود ابتدا به کسانی که پیش خرید کرده‌اند، داده شود و ۲۰ درصد مابقی به مشتریان جدید ارائه شود.

لاهوتی در جواب به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رحمانی در خصوص کاهش قیمت خودرو مطلبی را عنوان کرد یا خیر، یادآوری کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که دلال‌هایی در فرآیند خرید و فروش خودرو وجود دارند که منجر به افزایش قیمت خودرو شده‌اند و یکی از برنامه‌های دیگر این وزارتخانه این است که دلالی‌های موجود در بازار خودرو را مدیریت کرده و با آنان مقابله کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar