بررسی کیفیت محصولات داخلی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
بررسی کیفیت محصولات داخلی

کیفیت خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال ثابت مانده و تغییری نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن (اسفند ۱۳۹۶) نداشته است.

در گروه خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی کمترتر از ۲۵ میلیون تومان، سه خودروی سایپا ۱۳۱ پارس خودرو، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ نیز در کمترین درجه کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در این گروه خودرو ۱۳۱ تولیدی سایپا دارای دو ستاره کیفی است.

ولی در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، محصولات تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، ساندرو و پارس تندر چهار ستاره کیفی را به دست آورده‌اند. همینطور خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوقدار دارای سه ستاره کیفی هستند. بقیهٔ خودروهای قرار گرفته در این گروه قیمتی شامل نیو ام وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ سی، سورن، پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و تیبا هاچ بک دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی BC چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. آریزو ۵ هم دارای سه ستاره و لیفان ایکس ۶۰ اتوماتیک دارای دو ستاره کیفی است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان دو خودروی سراتو و هیوندای آی ۲۰ دارای چهار ستاره کیفی هستند. دو خودروی جک اس ۵ و تیگو ۵ هم دارای سه ستاره کیفی هستند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳، سوزوکی گراند ویترا و پژو ۲۰۰۸ دارای چهار ستاره کیفی هستند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این خودروها بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar