برنامه گسترش عرضه و توزیع لاستیک در بازار

بروزرسانی در: سه شنبه 5 دی 02 ساعت 10:15
برنامه گسترش عرضه و توزیع لاستیک در بازار

دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به اینکه به مرور کسری بازار لاستیک در حال جبران شدن است، گفت: با تدبیری که اندیشیده شده، به زودی محدودیت عرضه دو حلقه‌ای لاستیک برداشته خواهد شد تا آرامش بیشتری در بازار حاکم شود.

به زودی به وفور وارد بازار خواهد شد. امیدواریم با این حجم واردات، تقلیلی که در سود بازرگانی و گمرکی ایجاد شد و اقداماتی که در جهت تامین ارز انجام گرفت، هرچه زودتر به قیمت مطلوب برسیم. چرا که قیمت ما هنوز با قیمت مصوب فاصله دارد و این موضوع نشان می‌دهد که اقدامات ما همچنان باید با جدیت ادامه پیدا کند.

بنا بر اعلام صداوسیما وی درباره مشکلات اصناف برای استفاده از سامانه جامع تجارت نیز گفت: طبق توافقات انجام شده برای ثبت درخواست‌ها در سامانه جامع تجارت الزامی به ثبت اطلاعات به صورت برخط نیست و واحدهای صنفی می‌توانند مدارک و اطلاعات را از خریدار دریافت کنند و در زمان مناسب آن اطلاعات را در سامانه ثبت کنند. بنابراین درج اطلاعات در سامانه مانعی ایجاد نمی‌کند.

مشاورعالی و دستیار ویژه وزیر صمت تاکید کرد: درباره سبد فروشی کارخانجات لاستیک، حتما پیگیری می‌کنیم که اصلا بحث سبد فروشی مطرح نباشد و هر سایزی که خود عمده فروش تقاضا می‌کند در اختیارش قرارشان گیرد. به این ترتیب مشکل ثبت سفارش پس از خروج ۸۰ درصد از کالاهای خریداری شده هم برطرف خواهد شد.

لطفی‌زاده‌ ادامه داد: قطعی سامانه عمدتا به مشکلات اینترنت باز می‌گردد اما برخی موارد به سامانه مربوط می‌شود که پیشنهاد کردیم یکی از همکاران بخش سامانه در اتاق اصناف مستقر شود تا در صورت بروز مشکل با ایجاد یک خط ارتباطی، مشکل واحدهای صنفی برطرف شود.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar