بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد ما در صنعت خودرو است

شنبه 27 بهمن 97 ساعت 11:49
بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد ما در صنعت خودرو است

مدیر عامل سایپا از عزم جدی این گروه در مورد طراحی پلت فرم‌های جدید و تولید و عرضه خودروهای متنوع و باکیفیت با برند ایرانی و بهره گیری از دانش نخبگان و جوانان کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

سید جواد سلیمانی با اشاره به راه حل‌های رهبر انقلاب در مورد توجه به ظرفیت‌های داخلی و پرهیز از وابستگی به کشورهای خارجی در عرصه تولید و اقتصاد نظیر درون‌زایی اقتصاد کشور، مولّد شدن و دانش بنیان شدن آن و مردمی کردن اقتصاد افزود: سایپا از طریق افزایش مستمر کیفیت و افزایش عمق داخلی سازی محصولات و استفاده از تمام ظرفیت‌های درونی کشور تلاش می‌کند مسیر حرکت خود را بر مبنای این راه‌حل‌ها هموار کند.

وی با ذکر اینکه سایپا قصد دارد با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان داخلی نیازهای خود در زمینه قطعات خودرویی تأمین کند، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دائمی قطعات برخوردار از فناوری پیشرفته برای معرفی به شرکت‌های ایرانی از جمله اقداماتی است که در سایپا به اجرا درآمده است.

مدیر عامل سایپا با اشاره به عزم جدی این شرکت در مورد طراحی پلت فرم‌های جدید و تولید و عرضه خودروهای متنوع و باکیفیت با برند ایرانی و بهره گیری از دانش نخبگان و جوانان کشور تاکید کرد: تاکنون گام‌های بزرگی برای دستیابی به این هدف با همکاری مجامع علمی و پژوهشی کشور و جوانان متخصص ایرانی برداشته شده و در سال آتی این موضوع یکی از هدف‌های اصلی ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا بیان کرد: تولید صادرات محور یک اصل اساسی در صنایع خودروسازی جهانی است و ما هم قصد داریم محصولاتی را طراحی و تولید کنیم که از نظر کیفی توان رقابت پذیری مناسب داشته باشد.

سلیمانی در آخر با بیان این که شرکت خودروسازی سایپا در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات بزرگی را به اجرا درآورده است، افزود: فروش دارایی‌های مازاد باهدف چابک سازی، کاهش هزینه‌های تولید محصول، اجرای سیاست‌های نوین بهره‌وری، ارتقای مهارت کارکنان و استفاده حداکثری از توان قطعه‌سازان ایرانی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که انجام گرفته و ادامه خواهد یافت.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar