جمع شدن تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع‌ ها

دوشنبه 2 اسفند 00 ساعت 15:52
جمع شدن تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع‌ ها

سید حسین حسینی نژاد گفت: تابلو‌های نصب شده در سطح شهر به ۳ دسته انتظامی، خبری و هشداردهنده تقسیم می‌شوند، تابلو‌های خبری عملکرد معابر را نشان می‌دهند و در شهرداری تهران بحث جانمایی‌ها را از طریق همین تابلو‌ها انجام می‌دهیم.

به گفته مدیرکل ایمنی و ترافیک شهرداری تهران، به تازگی تابلو‌هایی که سر تقاطع‌ها بودند تجیمع شدند تا راننده دچار سردرگمی نشود و پایشی جدی صورت می‌گیرد، اما این به این معنی نیست که تابلو‌های سطح شهر بی ضابطه و برنامه هستند.

حسینی‌نژاد گفت: تمام تابلو‌های سطح شهر تهران توسط پلیس راهور تهران بررسی و جانمایی می‌شود، طرح GIS به صورت پایلوت در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در حال اجراست تا معابر را از لحاظ نوع ترافیک مورد رصد قرار دهیم.

به گفته مدیرکل ایمنی و ترافیک شهرداری تهران، با اجرایی شدن این طرح شاید در یک نقطه‌ای که در حال حاضر تابلو توقف ممنوع دارد، مجاز شود و بالعکس، اما پلیس راهور باید اعمال قانون صحیحی انجام دهد، همچنین برخی مغازه داران و ارگان‌های دولتی تابلو‌های توقف ممنوع را نصب می‌کنند و اگر مردم اعتراضی دارند باید با سامانه ۱۳۷ تماس بگیر ند.

حسینی نژاد گفت: پس از تماس گرفتن شهروندان، همکاران ما در صحنه حضور پیدا می‌کنند و اگر تابلویی ضوابط فنی و مصوبه قانونی نداشته باشد رسیدگی و جمع آوری می‌شود.

پیشتر سرهنگ زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفته بود که در برخی نقاط تابلو‌های پارک ممنوع به صورت مازاد نصب شده بودند و به نظر غیرضروری هم می‌آمدند به همین دلیل هرچند وقت یکبار آمایش تابلویی انجام می‌شود. چنانچه در مهرماه امسال هزار و ۲۵۷ تابلو پارک ممنوع را حذف و یا زمان دار کردیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "جمع شدن تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع‌ ها"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدشرفی.مدرس آئین نامه
مهمان

تابلو توقف ممنوع یک خط خورده.این تابلو ایستادن ممنوع.که باتوقف ممنوع تفاوت داره. اینهاتابلوهارو هم نمیشناسند.