تحویل اولین سری مدل‌های مینی به خریداران

بروزرسانی در: شنبه 21 اردیبهشت 98 ساعت 18:19
تحویل اولین سری مدل‌های مینی به خریداران

شرکت پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات مینی در کشور، اولین اتومبیل‌های مینی را طول مراسمی به صاحبان آن تحویل داد.

شرکت پرشیا خودرو سال پیش و در میانه‌های اسفندماه، از برند تازه خود مینی رونمایی کرد تا به این ترتیب پای این برند پر مخاطب انگلیسی - آلمانی بعد از چهار دهه بار دیگر به طور رسمی به بازار کشور باز شود. در مراسم رونمایی قول داده شده بود که اولین اتومبیل‌ها پیش از شروع تابستان به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و در آخرین روز کاری هفته پیش شرکت پرشیا خودرو به قول خود عمل کرد و اولین اتومبیل‌های مینی طول مراسمی تحویل صاحبانش شدند.

در این مراسم که در نمایندگی پرشیا خودرو در کرج برگزار شد، اتومبیل‌ها طول مراسمی به صاحبانشان که در روزهای اولیه معرفی این اتومبیل نسبت به ثبت‌نام آن اقدام کرده بودند تحویل داده شد تا به این ترتیب طلسم حضور رسمی مینی در کوچه خیابان‌های ایران بشکند و از این پس شاهد حضور پررنگ‌تر خودروهای جذاب این برند در کشور باشیم.

بر پایه برنامه‌ریزی‌ها، تحویل سایر اتومبیل‌های ثبت‌نام شده هم در نمایندگی‌های سطح ایران انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات مینی می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

شرایط فروش نقد و اقساطی مینی کوپر 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar