تخلف گروه‌های خودروساز و نمایندگی‌های فروش آذربایجان شرقی

سه شنبه 22 آبان 97 ساعت 14:08
تخلف گروه‌های خودروساز و نمایندگی‌های فروش آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه سال جاری ۳۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال برای گروه‌های خودروساز و نمایندگی‌های فروش در استان تشکیل شد.

حسین نجاتی با اعلام اجرای طرح نظارتی ویژه خدمات فروش و پس از فروش خودرو اظهار داشت: در این مدت ۱۴۵ فقره شکایت و گزارش مردمی در حوزه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و خارجی دریافت و برای ۳۶ مورد پرونده تخلف با عناوین تقلب در کسب، عدم ایفای تعهد در قبال مصرف کننده و گرانفروشی تشکیل شد.

وی ادامه داد: همه شکایت‌ها به دست کارشناسان و بازرسان معاونت بازرسی و نظارت، بررسی و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین، ۶۶ فقره هم بعد از دعوت از طرفین و بررسی کارشناسی موضوع، منجر به رضایت شاکی و مختومه شدن پرونده‌ها شد.

نجاتی ارزش ریالی پرونده‌های مصالحه شده را بیش از ۷ میلیارد ریال اعلام نمود و از عزم جدی برای برخورد با تخلف احتمالی در حوزه خدمات پس از فروش خودرو خبر داد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: شهروندان می‌توانند در این خصوص هرگونه گزارشات و شکایات احتمالی خود را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع داده و یا به طور حضوری به معاونت نظارت و بازرسی سازمان مراجعه نمایند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar