تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل نود برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان

سه شنبه 7 اسفند 97 ساعت 17:35
تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل نود برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل نود برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان خبر داد.

داوود محمدی در حاشیه نشست عصر امروز (سه شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص نشست امروز کمیسیون اصل نود در خصوص گرانی خودرو و بعضی اقلام گفت: همان طور که می‌دانید پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود در ارتباط با گرانی خودرو و عدم تعهد خودروسازان مطرح است.

وی ادامه داد: با وجود این که مجلس در حال بررسی بودجه است ولی ما این پرونده را در دستور کار قرار دادیم و از وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رئیس جمهوری و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس دعوت کردیم در این نشست حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس گفت: در این نشست دغدغه‌های مردم به مسؤولان منتقل شد. روند خوبی در خودروسازی شروع شده و ظرفیت تولید دو برابر شده و در نشست امروز تاکید شد که این روند ادامه پیدا کند، چون ما هر چه قدر تولیداتمان افزایش پیدا کند زودتر می‌توانیم تعهدات خود را عملیاتی کنیم.

محمدی افزود: نکته بعدی این بود که خودروسازان از پیش تعهداتی به مردم داشتند که به تأخیر افتاده لذا باید فروش فوری را در حداقل زمان انجام دهند و به تعهداتی که از قبل در این مورد داشته‌اند جامه عمل بپوشانند.

وی در آخر گفت: بنا شد کارگروهی در این خصوص در کمیسیون اصل نود تشکیل شود تا بر جاری و ساری شدن تعهدات، نظارتی وجود داشته باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar