تعمیرکاران خودرو در قزوین نرخنامه ندارند

دوشنبه 12 اسفند 98 ساعت 13:17
تعمیرکاران خودرو در قزوین نرخنامه ندارند

رییس اتحادیه مکانیک و خدمات فنی خودرو شهرستان قزوین گفت: تعمیرکاران خودرو در قزوین ۲ سال است که نرخنامه ندارند و همین موضوع موجب آشفتگی و سردرگمی مشتریان و فعالان این صنف شده است.

سهراب رجبعلی  افزود: بارها اعتراض خود را به اتاق اصناف استان نسبت به این موضوع اعلام کرده‌ایم اما هنوز اقدام عملی در این زمینه انجام نگرفته است.

وی اضافه کرد: طبق آخرین جلسات کارشناسی انجام گرفته، قرار بود تعرفه‌های این اتحادیه، ۴۰ درصد افزایش یابد و نرخنامه جدید ارائه شود.

رجبعلی افزود: هم اکنون فعالیت واحدهای مکانیکی شهرستان با نرخنامه ۲ سال گذشته به هیچ وجه صرفه اقتصادی ندارد به همین دلیل هیچ یک از آنها نرخنامه را در معرض دید مشتریان نصب نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: خیلی از مکانیک‌های استان در این وضعیت اقتصادی با مشکلات مالی و اقتصادی رو به رو هستند اما این موضوع دلیلی بر دریافت دستمزد بیشتر از مشتریان نیست.

رییس اتحادیه مکانیک و خدمات فنی خودرو شهرستان قزوین گفت: در صورتی که نرخنامه جدید از طرف اتاق اصناف استان به اتحادیه ابلاغ شود تمامی واحدهای مکانیکی شهرستان به نصب این نرخنامه در معرض دید مشتریان ملزم خواهند شد و باید دریافت دستمزد هم مطابق با آن انجام گیرد.

رجبعلی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و موضوع را گزارش نمایند.

۳۰۰ واحد مکانیکی و تن آپ در سطح شهرستان قزوین مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar