تعمیرگاه‌های منتخب ایران خودرو جمعه‌ها باز است

چهارشنبه 13 شهریور 98 ساعت 15:39
تعمیرگاه‌های منتخب ایران خودرو جمعه‌ها باز است

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم شهریور ماه تا اواخر آبان ‌ماه، روزهای جمعه را هم به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزود.

مدیر عامل شرکت ایساکو در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس و به منظور کمک به کاهش ترافیک صبحگاهی و همراهی با مشتریان در این ایام، نمایندگی‌های مجاز منتخب به صورت دوره‌ای در روزهای جمعه هم آماده ارائه خدمات خواهند بود.

مهندس رضا حسینی در این مورد افزود: آمارهای پیشین نشان می‌دهد، همزمان با شروع فصل پاییز میزان مراجعه به نمایندگی‌ها برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای افزایش می‌یابد، از سویی این ایام در سال جاری با مراسم سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی همراه است و آمادگی برای سفر زیارتی کربلای معلا با خودروی شخصی هم، نیاز به دریافت خدمات را بیشتر می‌کند، از این رو در شرکت ایساکو، تمهیداتی اندیشیده شد که جمعه‌ها هم بتوانیم پاسخگوی نیازهای خدماتی مشتریان شرکت ایران‌ خودرو باشیم.

وی ادامه داد: این طرح در سال‌های اخیر هم در ایام خاصی از سال اجرا و با استقبال هموطنان رو به رو شد و امیدواریم با فراهم آمدن شرایط بتوانیم این برنامه را به تمام سال تسری دهیم.

حسینی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، در راستای توسعه پایدار به صورت پویا، موارد ثبت شده توسط هموطنان در مرکز پاسخگویی ایران ‌خودرو و دیگر کانال‌های ارتباطی را در جلسه‌ها و کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داده و با نیازسنجی‌های انجام گرفته، طرح‌های کارآمد و نوینی را برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند که باعث تسهیل در ارائه خدمات نمایندگی‌ها و افزایش روز افزون رضایت مشتریان شود.

وی افزود: گزارش‌های اخیر شرکت ISQI نشان می‌دهد که اقدام‌های یاد شده در کنار پایش مستمر نحوه ارائه خدمات در نمایندگی‌ها که با استفاده از سیستم‌های هوشمند به صورت لحظه به لحظه و یا به صورت حضوری توسط مدیران ارشد مجموعه انجام می‌گیرد؛ در افزایش رضایت مشتریان مؤثر بوده است و ما همچنان با ادامه اجرای این برنامه‌ها، در پی افزایش پایبندی هموطنان به تولید داخلی و رشد صنعت کشور و رشد شرکت صنعتی ایران ‌خودرو هستیم.

حسینی در پایان گفت: علاوه بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه در نمایندگی‌های منتخب، بعضی نمایندگی‌های این شرکت هم همچنان به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند تا شرکت ایساکو با دارا بودن حدود ۸۰۰ نمایندگی مجاز به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات در سراسر کشور، به لحاظ زمان ارائه خدمات هم در کشور پیشرو باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند، برای مشاهده برنامه و لیست نمایندگی‌هایی که در شیفت دوم یا جمعه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، به صفحه سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند.

ایساکو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar