تعهدات خودروسازان بهار ۹۹ به صفر خواهد رسید

یکشنبه 8 دی 98 ساعت 17:23
تعهدات خودروسازان بهار 99 به صفر خواهد رسید

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده از تقسیم بندی کشور به شش منطقه به عنوان متولی شکایت در حوزه بازار خودرو خبر داد و گفت: تعهدات در حوزه خودرو تا بهار آینده صفر می‌شود.

عباس تابش بعدازظهر یکشنبه در حاشیه همایش تقدیر از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با اشاره به راه اندازی طرح افق گفت: یکی از کالاهایی که دچار نوسانات قیمتی شده فولاد و مشتقات آن بوده است و و واحدها باید قیمت کف عرضه را رعایت کنند.

تابش با اشاره به رصدهای جدید در بازار بورس یادآور شد: همچنین در بورس هم باید کف و حداکثر قیمت‌ها مورد توجه قرار گیرد و رصد قیمت‌ها برای مدیریت بازار مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازار ثبات لازم را دارد و تغییری نسبت به قبل از اصلاح قیمت بنزین ندارد گفت: با تخلفات و انحراف معیار واحدها در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده برخورد خواهد شد.

تابش ادامه داد: همکاران در واحدهای نظارتی، صنعت و معدن و دستگاه‌های مرتبط به طور ویژه با تخلفات و شکایت صنفی برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص نظارت بر بازار خودرو گفت: تاکنون بحث نظارت بر خودرو و شرکای خودرویی تنها در تهران انجام می‌شد گفت: دیروز کل کشور را به شش منطقه متولی بررسی شکایت‌های خودرویی تقسیم بندی کردیم و این مسئله بر نظارت بر بازار خودرو کمک می‌کند.

تابش با ذکر اینکه میزان تولید خودرو در حال عبور از میزان دوبرابری است گفت: محدودیت‌های خودرویی حل خواهد شد و تعهدات تا اواخر اردیبهشت و خردادماه به صفر خواهد رسید و تمهیدات لازم در این حوزه دیده شده است.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تعهدات خودروسازان بهار ۹۹ به صفر خواهد رسید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مرتضی
مهمان

قبلا که صحبت انجام تعهدات خودرو سازان تا پایان سال بود دو مرتبه تمدید شد