تمهیداتی برای مصرف‌ کننده واقعی خودرو

شنبه 26 بهمن 98 ساعت 14:26
تمهیداتی برای مصرف‌ کننده واقعی خودرو

تمهیداتی برای ایجاد شرایط مناسب برای مصرف‌کننده واقعی خودرو اندیشیده شده است.

کیوان پناهی‌ها مدیر بازاریابی شرکت ایران خودرو با اعلام این مطلب در پاسخ به این پرسش که چرا ثبت نام برای پیش خرید خودرو با مشکل فراوانی رو به رو است؟ گفت: به عنوان مثال برای ثبت نام ۱۰ هزار دستگاه خودرو ۲۰۰ هزار نفر وارد سایت شده بودند، این بدان معناست به ازای هر خودرو ۲۰ تقاضا وجود دارد و طبیعی است ۱۹ تقاضا ناموفق خواهد بود. در برخی موارد حتی این نسبت به ۵۰ تقاضا برای هر خودرو می‌رسد.

پناهی‌ها در بخش دیگری از سخنانش در مورد اقدامات ویژه برای حمایت از مشتریان واقعی گفت: هم اکنون ثبت‌نام‌ها با شمار بالای مشتریان مواجه است ولی ثبت‌ نام‌ها بر اساس توان واقعی تولید برنامه ‌ریزی می‌شود و تلاش داریم از ایجاد تقاضای واهی در کشور پیشگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح رجیستری شرایط برابر را برای همه ثبت نام‌کنندگان ایجاد کرده است. افراد می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود و رجیستر شدن در سایت از موقعیت برابر با دیگران برای ثبت نام برخوردار باشند.

وی گفت: در عین حال محدودیت‌هایی در بعضی طرح‌های پیش‌ فروش ایجاد شده است. به عنوان مثال کسانی که ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه گذشته خودرو ثبت نام کرده باشند قادر به ثبت نام نیستند و البته این مدت زمان به نفع مصرف‌کننده واقعی می‌تواند تغییر نماید.

او گفت: در وضعیت کنونی هم فروش اعتباری صورت می‌گیرد به این صورت فرد خریدار تا یک سال امکان عرضه خودروی خریداری شده را در بازار نخواهد داشت. پناهی‌ها تاکید کرد: همه این‌ها با هدف ایجاد شرایطی به نفع مصرف‌کننده واقعی در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های تازه‌ای هم به زودی در راه است.

خبرآنلاین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "تمهیداتی برای مصرف‌ کننده واقعی خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهزاد
مهمان

توسایت اقای پناهی ها مدیر بازار یابی ایران خودرو گفتن کسانی ک فروش فوری خودرو خریداری کردند تا یکسال نمیتوانند دربازار خودرو خود را بفروشند.چطور نمیتوانند بفروشند همین الان خیلی از کسانی ک خودرو فروش فوری خریدن دارن بصورت وکالتی محضری میفروشند ب این صورت ک از تاریخ فروش تمام موارد بعهده خریداراست تا یکسال بعد ک پلاک بنام خریدار بزنند شاید همینارو ک دارن خودرو رو از کارخونه میگیرن بعد ب قیمت گزاف تو بازار میفروشند مصرف کننده واقعی میدونن وگرن من ک مصرف کننده هستم چیزی ب ما نمیرسه. هه

ماریا
مهمان

همش دروغ مگه میشه سه ماه پیش فروش باشه هروقت اومدم ثبت نام کنم یامیزنه ظرفیت تکمیل یا ازسایت خارج میکنن بد بعضیها با ۵تا۱۰تومن راحت ثبت نام میکنن توسایتها برافروش پره خیلی راحت میتونید پیش فروش هم سندش گرو بمونه بدتحویل تا یکسال تاواقن مصرف کننده سواربشه نخاستم انصراف بده