تولید سایپا به ۳ هزار دستگاه در روز رسید

بروزرسانی در: پنج شنبه 26 اردیبهشت 98 ساعت 19:30
تولید سایپا به 3 هزار دستگاه در روز رسید

یک عضو کمیسیون صنایع معضل اصلی خودروسازان داخلی و گروه سایپا را وجود زیان انباشته، کمبود نقدینگی و مشکل تأمین مالی عنوان کرد.

عبدالله رضیان در بازدید از سایپا و جلسه با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه با اشاره به نشست مفصل اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مدیرعامل شرکت سایپا یادآوری کرد: معضل اصلی خودروسازان داخلی و گروه سایپا وجود زیان انباشته، کمبود نقدینگی و مشکل تأمین مالی است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های فراوان برای حل مشکلات صنعت خودرو و به خصوص سایپا مکانیزمی در نظر گرفته شده که باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و با هم‌فکری و همکاری مدیران مالی سایپا و وزارت صنعت معدن و تجارت، مشکلات سایپا در تأمین منابع مالی و زیان انباشته مدیریت و حل و فصل شود.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس به صنعت خودرو دو طرفه است و حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده به طور همزمان مورد نظر مجلس است که هم باید پاسخ‌گوی مردم باشیم و هم از تولید داخلی حمایت کنیم.

رضیان افزود: گروه سایپا به‌عنوان یک بنگاه بزرگ تولیدی نیاز دارد که تولید در آن رونق داشته باشد و باید برنامه‌ریزی دقیق با هم‌فکری در این زمینه انجام گیرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای دست‌یابی به موفقیت، نیاز به هم‌فکری مجموعه مدیریت سایپا و تثبیت در مدیریت این شرکت دارد، چون که تزلزل در مدیریت موجب زیان‌های انباشته این مجموعه در چندسال گذشته شده است.

وی عنوان کرد: نگاه مجلس در مورد مشکلات سایپا این است که هم در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به طور جدی ورود پیدا کند و هم مسیر استفاده از ظرفیت بانک‌ها و دولت هموار شده تا مشکلات سایپا برطرف شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به این‌که تولید روزانه سایپا به بیش از ۲ هزار دستگاه رسیده، عملکرد این مجموعه در بهترین وضعیت فعلی سال‌های گذشته است و چنانچه تیراژ سایپا به ۳ هزار دستگاه در روز برسد، مشکلات این مجموعه تا حدود زیادی حل خواهد شد.

تسنیم

قیمت خودرو سایپا

قیمت پراید

فروش فوری سایپا 

پیش فروش سایپا 

تاریخ صدور دعوتنامه محصولات سایپا 

فروش اقساطی سایپا 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar