تولید پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله

سه شنبه 16 بهمن 97 ساعت 13:03
تولید پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله

پس از طی شدن مراحل کیفی از ماه آتی تولید پژو پارس دنده اتوماتیک در کارخانه مشترک خودرو سازی ایران و جمهوری آذربایجان در نفت چاله تولید می‌شود.

سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، آمریکا و CIS با ذکر مطلب فوق اظهار داشت: بعد از بررسی‌های لازم و نیازسنجی بازار و استقبال چشمگیر مردم از خودروهای اتوماتیک، به تصمیم مدیریت ارشد گروه یک محصول اتوماتیک به سبد محصولات این سایت اضافه شد.

نوبری در مورد آماده سازی خطوط تولید پژو پارس اتوماتیک گفت: تغییرات لازم در خطوط تولید این سایت توسط مهندسین ارشد ایران خودرو انجام شد و نخستین محموله قطعات محصول به منظور گذراندن مراحل کیفیت وارد خطوط تولید شد.

وی در مورد برنامه ریزی برای میزان تولید این محصول افزود: برنامه ریزی شرکت برای تولید پژو پارس دنده اتوماتیک در نیمه اول سال ۱۳۹۸ در سایت آذربایجان بیش از یک هزار دستگاه برآورد شده است.

نوبری تاکید کرد: از آنجایی که سایت آذربایجان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات ما محسوب می‌شود قطعاً با ورود پارس دنده اتوماتیک و یک محصول دو گانه سوز می‌تواند بهره وری بیشتری را برای گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۸ به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است، سایت آذربایجان یکی از سایت‌ها موفق ایران خودرو محسوب می‌شود که با گذشت حدود یک سال نزدیک به یک هزار دستگاه خودروی دنا، دنا پلاس و سمند EF7 را تولید و راهی بازار کرده است.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar