جاده چالوس تا سه شنبه مسدود است / مهر ۱۴۰۲

بروزرسانی در: یکشنبه 30 مهر 02 ساعت 14:41
جاده چالوس تا سه شنبه مسدود است / مهر 1402

بروزرسانی ۳۰ مهر ۱۴۰۲: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد تا ۲۴ آبان در جاده چالوس و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-قزوین در برخی مقاطع خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محور چالوس و بالعکس (حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله) از کیلومتر ۵۱ تا ۶۹ به دلیل عملیات کارگاه جاده ای تا ۲۴ آبان از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) در زمان اجرا عملیات مسدود است.

در زمان اعمال محدودیت، تردد وسایل نقلیه از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

در زمان حاضر در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری  تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و  محور تهران – فشم محدوده شمیران ترافیک سنگین است.

 

بروزرسانی بهمن ۱۴۰۱: مسیر رفت و برگشت چالوس به‌دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد.

طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۱۰:۵۷ امروز (شنبه ۲۲ بهمن‌ماه) به‌روزرسانی شده،  محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند و در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

اما آخرین اطلاعیه از استان‌های البرز و مازندران حاکی از آن است که محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) به‌ دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

همچنین در حال حاضر محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور شریانی ریگان - ایرانشهر و کیاسر - سمنان و محورهای غیرشریانی خوانسار - بوئین،  کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری) و سروآباد - اورامانات (گردنه ژالانه) نیز مسدود است. 

محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، جدید هشتگرد - طالقان، گنجنامه - تویسرکان و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar