جایگزین رنوهای تولیدی پارس خودرو مشخص شد!

بروزرسانی در: دوشنبه 21 آبان 97 ساعت 16:46
جایگزین رنوهای تولیدی پارس خودرو مشخص شد!

گروه سایپا در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد متقاضیانی که ساندرو و تندر ۹۰ ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.

گروه سایپا روز پیش در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌ها اعلام کرد متقاضیانی که ساندرو و تندر ۹۰ ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود از گروه تحویل بگیرند.

در بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش آمده است:

احتراماً ضمن پوزش از متقاضیان به جهت تأخیر پیش آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو گروه پارس خودرو به اطلاع می‌رساند: متقاضیان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.

انتظار متقاضیان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:

الف ــ قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل متقاضی طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.

ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به میزان ۲۷ درصد (۱۵ درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد اول برای متقاضیانی که قصد تبدیل خودرو دارند:

جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X100 (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X200 (تیبا، تیبا ۲، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به میزان ۲۷ درصد طبق قرارداد به یکی از روش‌های ذیل:

الف) تعهدات انواع ساندرو و استپ وی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 که یک دستگاه با موعد تحول بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر ۹۸ به قیمت روز شرکت.

ب) تعهدات تندرو به یک دستگاه خودرو X100 (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X200 (تیبا، تیبا ۲، ساینا) با موعد تحویل بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.

جایگزینی خودروهای رنو با دیگر محصولات سایپا کاملا اختیاری است

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar