حسین شهریاری مدیرعامل شرکت ایندامین شد

شنبه 10 آذر 97 ساعت 12:51
حسین شهریاری مدیرعامل شرکت ایندامین شد

محمدرضا سروش در حکمی حسین شهریاری را به سمت مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب کرد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل قبل و جدید شرکت ایندامین با حضور عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت‌های گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی مسیبی بهروز، قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: شرکت ایندامین جزء شرکت‌های خوب و با اهمیت گروه سایپا است که نیاز است با همکاری و همدلی و پیاده سازی منشور سازمانی به جایگاه واقعی خود در بازار داخلی و خارجی دست یابد.

وی افزود: استراتژی جدید شرکت سایپا خودگردان کردن شرکت‌های زیر مجموعه است به همین منظور شرکت ایندامین باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده و محصولات با کیفیت برای گروه‌های های خودروساز، خدمات پس از فروش و بازار مصرف تولید و ارائه کند.

قائم مقام مدیر عامل شرکت سایپا یادآوری کرد: امیدواریم براساس برنامه هدفمند و همکاری همه جانبه؛ شرکت سایپا بتواند با افزایش تولید و قیمت مناسب و سودآور به جایگاه ارزنده و ویژه خود برسد.

در این مراسم مهرداد زمانی مدیر عامل پیشین شرکت ایندامین گزارشی از اقدامات و برنامه‌های زمان تصدی خود ارائه داد.

همچنین مهندس حسین شهریاری مدیر عامل جدید این شرکت ضمن قدردانی از زحمات انجام شده گفت: اتحاد و یکدلی همه همکاران از خط تولید تا ستاد می‌تواند موجب رشد و شکوفایی این شرکت شود تا وضعیت سخت تحریم را پشت سر بگذاریم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar