خدمات جدید سایپا دیزل در راستای طرح جایگزینی کشنده‌های فرسوده

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خدمات جدید سایپا دیزل در راستای طرح جایگزینی کشنده‌های فرسوده

مدیرعامل سایپا دیزل گفت: این کمپانی برای جلب رضایت مشتریان جایگزینی کامیون‌های فرسوده با خودروهای ولوو FH500 چندین برنامه را به مرحله اجرا درآورده است.

محمدهادی نوری گفت: افزایش سقف تعهدات طرح جایگزینی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، سازمان راهداری و بانک عامل از هزار دستگاه به ۵ هزار دستگاه در قالب متمم جدید، افزایش مبلغ تسهیلات پرداختی به متقاضیان از مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۴ میلیارد ریال که زمینه جبران قسمت زیادی از افزایش قیمت احتمالی را برای متقاضیان فراهم خواهد کرد و ارائه درخواست رسمی به کمپانی خودروسازی ولوو برای تسریع در ارسال پروفرما و تحویل ۲ هزار دستگاه FH500 به طور CKD تا قبل از پایان سال جاری و تحویل به متقاضیان از جمله اقدام‌های گروه سایپا دیزل بوده است.

وی ادامه داد: در صورت اعمال احتمالی تحریم‌های خصومت آمیز، گروه سایپا دیزل آمادگی لازم برای جایگزینی خودروهای ولوو با خودروهای غیر اروپایی استاندارد و باکیفیت در کمترین زمان ممکن را دارد و اقدام‌های عملی در این راستا هم انجام گرفته است.

به گفته نوری تا به حال ۸۰۰ دستگاه خودروی تجاری در راستای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به متقاضیان تحویل شده و در سال جاری هم با قیمت‌های ۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در حال واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل گروه سایپا دیزل ادامه داد: قیمت قابل محاسبه کامیون FH500 برای آن‌دسته از ثبت‌نام کنندگان که در تاریخ مقرر اقدام به واریز وجوه و تکمیل اسناد نکرده‌اند، ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است.

نوری گفت: برای نزدیک به هزار و ۹۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگانی که فاقد دعوتنامه هستند، اعلام قیمت نهایی منوط به اخذ تأیید نهایی از کمپانی ولوو مبنی بر امکان تأمین CKD و همینطور اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در آن زمان است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای این دسته از مشتریان در دستور کار نیست.

شرکت سایپادیزل به‌عنوان هسته مرکزی طرح جایگزینی خودروهای تجاری فرسوده تاکنون در دو مرحله اقدام به تحویل کامیون‌های تولیدی به متقاضیان مشارکت در این طرح کرده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "خدمات جدید سایپا دیزل در راستای طرح جایگزینی کشنده‌های فرسوده"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی حاجیزاده
مهمان

آقا همه اینها دروغی بیش نیست اونی که میگه افزایش قیمت برای اونهایی که دعوت نامه ندارن هم وجود نداره کی میخواهد به داد ما برسید ماشین ها را تحویل بدید حتما بعداز ۳ سال هنوز موعد تحویل نشده دغل باز های کثیف

Sajjad
مهمان

لامصبا این ۳ساله که پول مردم رو گرفتین خابوندین توبانک هی سودشو هم میخورین ماشینای مردم روهم نمیدین

محمد
مهمان

سلام علیکم
الان که چند ماه از این خبر میگذره…دروغ بودن اون و پوچ بودن وعده های مدیران سایپا دیزل آشکار میشه…
ای کاش جلوی نفاق از داخل کشور گرفته میشد تااین اندک مردمی که به حقانیت نظام اعتقاد دارند و همیشه پای صندوق های رای اومدن از دست نروند.