رفت و آمد کامیون‌ها از فردا در محورهای مازندران ممنوع می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رفت و آمد کامیون‌ها از فردا در محورهای مازندران ممنوع می‌شود

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای این استان در تعطیلات پیش رو، از ممنوع شدن رفت و آمد روزانه هرگونه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از فردا یکشنبه خبر داد.

روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برابر با ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز شهادت امام علی (ع) تعطیل رسمی است.

با توجه به وصل شدن این تعطیلات با دو روز پایانی هفته که حجم سفر به مازندران را افزایش می‌دهد، پلیس راه محدودیت‌های ترافیکی یک هفته‌ای را برای رفت و آمد روان در محورهای استان در نظر گرفته است.

بر پایه اعلام پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به تهران از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه سیزدهم خرداد شروع می‌شود و تا ۶ صبح شنبه نوزدهم خرداد برقرار است.

بر این پایه، رفت و آمد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

تردد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز یکشنبه سیزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد در همین روز از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

همینطور برای تسهیل در برگشت زائرین حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم رفت و آمد بعد از پایان مراسم از ساعت ۱۹ روز دوشنبه چهاردهم خرداد تا ۲ بامداد روز پس از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز سه شنبه پانزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد به طور یکطرفه می‌شود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه هیجدهم خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج به طور یکطرفه خواهد بود.

همینطور ممنوعیت رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محورهراز

تردد انواع تریلر در محور هراز همانطور ممنوع است.بر پایه اعلام پلیس راه ایران، رفت و آمد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه سیزدهم خرداد و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

همینطور رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روز جمعه هیجدهم تا ۱۲ روز شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا (یکشنبه) و از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همینطور از ساعت ۸ صبح روز جمعه هیجدهم تا ۸ صبح روز شنبه نوزدهم خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar