ایساکو چگنه رتبه اول خدمات پس از فروش را کسب کرد؟

یکشنبه 13 مرداد 98 ساعت 14:24
ایساکو چگنه رتبه اول خدمات پس از فروش را کسب کرد؟

رتبه بندی خدمات پس از فروش این روزها به عنوان معیاری برای کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی شناخته می‌شود هر روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. علت این اهمیت هم کاملاً واضح است گرانی خودرو از یک سو باعث شده خریداران کمتر به فکر خرید خودرو جدید باشند و نگهداری خودرو برایشان از اهمیت بالای برخوردار شده است. از طرف دیگر گرانی قطعات خودرو هم باعث شده خدمات و پس از فروش مناسب به ویژه در دوره گارانتی برای خریداران اهمیت دو چندان پیدا کند.

در چنین وضعیتی به نظر می‌رسد ایساکو به عنوان مسوول خدمات پس از فروش ایران خودرو این وضعیت را به درستی درک کرده است و توانسته همچنان در صدر شرکت ارائه کننده خدمات قرار بگیرد.

اما روند گروه ایساکو در طی چند دوره گذشته چه گونه بوده است

جدول بالا نشان می‌دهد ایساکو با تلاش کارکنان خود در طول سه سال گذشته توانسته روند رو به رشدی داشته باشد.

ایساکو در کیفیت خدمات توانسته از سال ۹۵ تا ۹۷ از ۸۴.۸۸ به ۹۱.۱۰ برسد. این شرکت همچنین روند رو به رشد خود را در سرعت خدمات هم از ۸۳.۲۴ به ۸۳.۸۰ رسانده است. نتیجه عملکرد ایساکو ولی در طی ۳ سال گذشته همیشه نمره ۱۰۰ را کسب کرده است.

از طرف دیگر ایساکو در نتیجه عملکرد هم رشدی بیش از ۳ داشته و توانسته نمره ۷۶.۵۰ را به خود اختصاص دهد. به همین خاطر امتیاز کل این گروه از سال ۹۵ تا کنون همیشه روند مثبتی داشته و در ابتدا آر ۷۹.۴ به ۷۹.۷۰ و سپس در سال ۹۷ به ۸۲.۷۰ رسیده است.

بررسی‌ها حاکی است، شناسایی نقاط بهبود در حوزه خدمات، اخذ بازخورد مناسب و به موقع از جامعه مشتریان، آنالیز و تحلیل ایرادها و تعریف و اجرای پروژه‌های اقدام اصلاحی و پایش اثربخشی آن، از جمله دلایل اصلی رشد مستمر و موفقیت‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بوده است.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar