خرید و فروش سرقفلی جاده‌ها !

یکشنبه 15 مهر 03 ساعت 11:45
خرید و فروش سرقفلی جاده‌ها !

مدیرعامل امداد خودرو سایپا با انتقاد از فراگیر شدن فعالیت امداد خودروهای غیر مجاز در برخی از جاده‌ها و اتوبان‌های پرتردد کشور، گفت: وضعیت به نحوی است که در برخی مکان‌ها نه تنها اجازه فعالیت به ما نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم امدادگران سایپا نیز می‌کنند.

علی راشدی با بیان این مطلب به گسترش فعالیت امداد خودروهای متفرقه پرداخت و افزود: امدادهای متفرقه در طرح‌هایی مانند طرح تابستانی امداد یا طرح اربعین حضور ندارند و فقط امداد خودرو مجاز خودروسازان در این شرایط به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: انجمن خدمات پس از فروش کشور با حضور شرکت هایی مانند سایپایدک، ایساکو، امداد خودرو سایپا و امداد خودرو ایران و ... در حال حاضر مشغول فعالیت است اما انجمن دیگری که به صورت رسمی مشغول فعالیت در حوزه امداد خودرو باشد، وجود ندارد هر چند که امداد خودروهای متفرقه در حال انجام کارهایی در این خصوص هستند!

راشدی با اشاره به فضایی جدید که در امداد خودروهای متفرقه شکل گرفته است، تصریح کرد: خط فروشی و فروش سرقفلی نقاط مختلف در اتوبان‌ها و جاده‌های مهم در این شرکت‌های متفرقه انجام می‌شود و متاسفانه اجازه حضور امدادگران امداد خودروهای مجاز برای ارائه خدمات به مردم را نمی‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتوبان تهران قم یکی از مهم‌ترین نقاطی است که اجازه استقرار به امداد خودرو سایپا از سوی امداد خودروهای متفرقه داده نمی‌شود و حتی گاهی منجر به درگیری و مجروح شدن امدادگرهای شرکت سایپا شده است.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا  در پایان، حمل خودرو را یکی از معایب فعالیت امدادخودروهای متفرقه معرفی و خاطرنشان کرد: چنانچه خودرو شما در این نقاط دچار خرابی شود، امدادگران متفرقه تنها خودرو را با دریافت هزینه گزاف به تعمیرگاه حمل می‌کنند و خبری از تعمیر در محل برای امدادخواهان نیست!

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar