خودروسازان با کمبود قطعه مواجه هستند!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروسازان با کمبود قطعه مواجه هستند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید متناسب با نیاز واقعی قطعه سازان کارگروهی مستقر شده ارز آنها تامین شود، شرایط فعلی قطعه سازان متاثر از شرایط اقتصادی، ارزی و محدودیت‌های موجود است.

غلام محمد زارعی در مورد تخصیص ارز و رفع مشکلات قطعه سازان، اظهار داشت: قطعه سازان پایه اصلی گروه های خودروسازی هستند و بدون تقویت، حضور و تامین نیازهای ارزی آنها عملا علاوه از بین رفتن میزان اشتغال موجود در بخش تولید قطعه خودروسازان هم با کمبود قطعه و مشکلات جدی رو به رو می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید متناسب با نیاز واقعی قطعه‌سازان کارگروهی مستقر و به هر میزان و اندازه‌ای که نیاز به ارز دارند تامین شود، گفت: شرایط فعلی قطعه‌سازان متاثر از شرایط اقتصادی، ارزی و محدودیت‌های موجود است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه برون رفت قطعه سازان از مشکلات فعلی متمرکز بودن بر روی رفع مشکلات آنها است، ادامه داد: با رفتار واقع بینانه و جدی می‌توانیم نیازهای اقتصادی و ارزی قطعه سازان را تامین کنیم تا آنها بتوانند با شرایط عادی همانند گذشته ادامه فعالیت داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان به آینده و رفع مشکلات قطعه‌سازان خوش بین بود، یادآوری کرد: کشور در یک پیچ تاریخی و مهم قرار دارد که با تدابیر انجام شده درحال عبور از آن است، نمی‌توان وضعیتی سخت تر از شرایط کنونی را برای ایران متصور بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar