خودروهای سیتروئن C3 ثبت نامی در مهلت مقرر تحویل خواهد شد!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروهای سیتروئن C۳ ثبت نامی در مهلت مقرر تحویل خواهد شد!

شرکت سایپا سیتروئن، فاز تولید آزمایشی محصول سیتروئنC3 را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده اجرای مراحل بعدی رسیدن به تولید انبوه است.
دقایقی پیش شرکت سایپا سیتروئن به طور رسمی اعلام نمود: تعهدات شرکت سایپا سیتروئن مبنی بر تحویل ۲۰۰۰ دستگاه خودروی پیش فروش شده بر اساس بخشنامه های تحویل اعلام شده قبلی (شهریور، مهر و آبان)، انجام و نمایندگی های منتخب جهت ارایه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی این خودروها در حال استانداردسازی هستند که به زودی این نمایندگی های منتخب، افتتاح و عملیات پشتیبانی خدمات پس از فروش توسط شرکت انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش ثبت نام پیش فروش خودروی سیتروئن C3 اولین محصول تولیدی شرکت سایپاسیتروئن بر اساس مجوز پیش فروش دو هزار دستگاه از وزارت صنعت معدن و تجارت و با شرایط یکسان در تاریخ ۲۶ اردیبهشت سال جاری برگزار شده است.
این گزارش می افزاید: این برنامه تنها به صورت اینترنتی و با در نظرگرفتن شرایط یکسان برای همه متقاضیان در سراسر کشور و تحت نظارت دستگاه های نظارتی در مدت زمان یک ساعت و ۲۱ دقیقه به اجرا در آمد که با استقبال بی نظیر متقاضیان رو به رو شد. در این فاصله زمانی، حدود ۱۵ میلیون بازدید از صفحات مختلف سایت شرکت سایپاسیتروئن به ثبت رسیده و از این میان، ۵۶ هزار نفر به صورت آنلاین درخواست ثبت نام و پیش خرید این خودرو را داشتند که از این تعداد، حدود ۱۲ هزار نفر موفق به ثبت مشخصات اولیه خود شدند و از بین ۱۲ هزار نفر هم، ۲ هزار نفر موفق به تکمیل وجه ثبت نام و پرداخت ۶۰ میلیون تومان جهت پیش خرید خودروی سیتروئن C3 شدند.
نتایج حاصله از پیش فروش این محصول حاکی از آن است که متقاضیان مختلف از سراسر کشور با دسترسی به اینترنت، موفق به ثبت نام پیش فروش این خودرو شده اند و این نتایج دارای پراکندگی قابل قبولی در سطح کشور است و بدیهی است که کلان شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... دارای بیشترین سهم در این طرح بوده اند.
بر اساس پایش پراکندگی ثبت نام در سراسر کشور، استان های: تهران با ۱۱۳۵ نفر، اصفهان با ۱۳۶ نفر، فارس با ۱۲۷ نفر و خراسان رضوی با ۹۰ نفر، بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص دادند و در مجموع از ۲۹ استان کشور موفق به ثبت نام در این طرح پیش فروش شده اند.

سیتروئن C3

بررسی سیتروئن C3

گزارش بازدید از خط تولید سیتروئن C3

سودآوری چند ده میلیونی خودروهای برجامی برای دلالان

قیمت قطعی سیتروئن C3 / بهمن ۹۷

سایپا سیتروئن اعلام قیمت سیتروئن C3 را تکذیب کرد

تحویل سیتروئن C3 چه زمانی است؟

قیمت سیتروئن C3 در آینده چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل سیتروئن C3 را اطلاع رسانی می‌کنیم

قیمت نهایی سیتروئن C3 اعلام شد / آذر ۹۷

مشخصات کامل سیتروئن C3 شرکت سایپا

سایپا نحوه تسویه حساب سیتروئن C3 را منتشر کرد + میزان تخفیف

شوک خریداران سیتروئن C3 و تاوان ۱۰۰ میلیون تومانی بابت تحریم‌ها

قیمت گذاری سیتروئن C3 مجددا بررسی خواهد شد

اعتراض متقاضیان سیتروئن C3 به نحوه قیمت گذاری

تحویل نخستین سری خودروهای سیتروئن C3 به متقاضیان

قیمت سیتروئن C3 تغییر نخواهد کرد!

واردات لوازم یدکی سیتروئن C3 توسط سایپا

تحویل خودروهای سیتروئن C3 و استقبال متقاضیان

اطلاعیه سایپا در مورد تکمیل وجه سیتروئن C3

قیمت و زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 به زودی ابلاغ خواهد شد

قیمت سیتروئن C3

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar