خودروی برقی اکسیژن در جست و جوی سرمایه‌گذار

شنبه 21 اسفند 00 ساعت 12:23
خودروی برقی اکسیژن در جست و جوی سرمایه‌گذار
خودروی برقی اکسیژن برای چندمین بار و این دفعه در شیراز به نمایش عمومی درآمد تا شاید بتواند نظر سرمایه گذاران را به سوی خود جلب کند.

اواخر پاییز سال جاری فضای رسانه های خودرویی کشور با انتشار خبر رونمایی از خودروی برقی اکسیژن رنگ و بوی مدرن تری به خود گرفت.

خودرویی که سال های بسیاری است که هرازگاهی خبری از عرضه و تولید انبوه آن به گوش می‌رسد اما همچنان درگیر مشکلات نامشخص است.

اکسیژن که یک خودروی تمام برقی با توان حمل دو سرنشین است آخرین بار هم دو روز پیش در شیراز به نمایش درآمد تا بتواند سرمایه گذاری برای تولید انبوه پیدا کند، هر چند که بعید است با توجه به شرایط موجود و سگمنت خودرو از سوی بخش خصوصی واقعی با استقبال روبرو شود.

مشخصات فنی خودرو برقی اکسیژن

مشخصات فنی خودرو برقی اکسیژن

در جدیدترین رونمایی اکسیژن اعلام شد؛" کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان شرکت دانش بنیان و شرکت خودروسازان جنوب با بیش از ۲۵ سال سابقه در صنعت خودرو و در راستای اهداف دولت در خصوص اجرای دستورالعمل تولید خودروهای جدید الکترونیکی و پیشرفته و گسترش آن در کشور، توانستند برای نخستین بار در کشور، خودروهای هوشمند الکتریکی اکسیژن با پلتفرم ملی را با صرف ۲۰ هزار ساعت کار، طراحی و تولید کنند".

هر چند باز هم مسئولین تاکید دارند تا هر پروژه ای را با واژه ملی پیوند بزنند باید گفت که خودروی برقی اکسیژن بیش از آنکه یک پروژه ملی باشد بیشتر تداعی کننده یک کپی ناقص و ضعیف از ام وی ام ۱۱۰ مدیران خودرو باشد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar