قرعه کشی یک دستگاه جوک بین خریداران محصولات نیسان

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
قرعه کشی یک دستگاه جوک بین خریداران محصولات نیسان

این شرکت در نظر دارد تا به سبب رونمایی از محصول جدید نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸، به ۱۰۰ خریدار اولی که به طور نقدی از خودروهای این شرکت که شامل نیسان جوک و نیسان ایکس تریل می باشد، از تاریخ ۸ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در تمامی شعب و نمایندگی های سراسر کشور خرید کنند، طی یک قرعه کشی که در مراسم رونمایی نیسان ایکس تریل که قرار است روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت برگزار شود، یک دستگاه خودروی نیسان جوک اسکای پک به ارزش صد و هشتاد میلیون تومان به عنوان جایزه تقدیم نماید. این مراسم به طور زنده از صفحه رسمی اینستاگرام و وب سایت شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران و همینطور وبسایت آپارات در روز ۱۶ اردیبهشت پخش خواهد شد.

نیسان ایکس تریل پرفروش ترین مدل شاسی بلندهای نیسان به تازگی مدل تازه خود را در بازارهای جهانی معرفی کرده است. شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، پس از فروش موفق مدل ۲۰۱۷ این خودرو، قصد دارد مدل ۲۰۱۸ نیسان ایکس تریل جدید را هم همراه با بازارهای جهانی روز ۱۶ ماه اردیبهشت در کشور رونمایی و عرضه کند. همچنین پیش فروش این خودرو به وسیلهٔ این شرکت به تعداد و در زمان محدود از روز شنبه ۸ اردیبهشت آغاز شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایزه و این طرح فروش به وبسایت این شرکت یا نمایندگی های مجاز فروش شرکت جهان نوین آریا مراجعه فرمایند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar