خودروی SX6 به زودی وارد بازار می‌شود

سه شنبه 29 بهمن 98 ساعت 13:45
خودروی SX6 به زودی وارد بازار می‌شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از رونمایی از یک محصول جدید کارخانه خودروسازی فردا سمنان تحت‌عنوان خودروی sx6خبر داد.

بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد:  این خودرو به طور آزمایشی تولید و امروز ۲۹ بهمن ‌ماه با حضور استاندار سمنان رونمایی شد.

وی از تولید ۳۰ خودرو  sx6 در فاز آزمایشی خبر داد و افزود: خوشبختانه این محصول تولیدی جدید در همه آزمایشات انجام شده موفق بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در پاسخ به سؤال در مورد برنامه‌های خودروسازی فردا برای تولید احتمالی این محصول جدید، از برنامه‌ریزی این واحد صنعتی بزرگ استان برای تولید انبوه این خودروی جدید خود خبر داد و یادآوری کرد: این واحد صنعتی در چند سال گذشته گام‌های خوبی در حوزه خودروسازی برداشته است.

وی در پاسخ به سؤال در مورد آخرین تولیدات این کارخانه گفت: کارخانه خودروسازی فردا سمنان تا پیش از این به تولید پژو پارس و سمند می‌پرداخت و با تولید خودروی sx6که تولیدی اختصاصی این کارخانه است حضور پررنگ‌تری در بازار خودروی کشور خواهد داشت.

وی از سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۲۵ میلیارد ریالی این واحد بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سمنان خبر داد و افزود: تا پیش از این ۱۴۵ نیرو در این واحد صنعتی اشتغال داشتند.

اسودی نام کامل این محصول جدید شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا را farda sx6 عنوان و اظهار کرد: این واحد صنعتی توان و ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰هزار دستگاه خودرو سواری را دارد.

وی بروز بودن خط مونتاژ و تجهیزات به‌ منظور تولید انواع خودرو سواری را از ویژگی‌های کارخانه خودروسازی فردا سمنان برشمرد و افزود: کارخانه خودروسازی فردا سمنان، نخستین تولید کننده خودرو سواری در سطح استان و تنها تولید کننده پژو پارس دوگانه سوز در کشور است.

این مدیر مسوول با اشاره به عملکرد این واحد صنعتی تصریح کرد: خودروسازی فردا سمنان هرچند از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده اما در همین مدت عملکرد خوبی داشته است.

خودروی SX6 به زودی وارد بازار می‌شود

خودروی SX6 به زودی وارد بازار می‌شود

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar