خگستر تنها فروشنده بود

سه شنبه 7 خرداد 98 ساعت 12:27
خگستر تنها فروشنده بود

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، تنها فروشنده سهام یک شرکت بورسی بود و از واگذاری خود، معادل ۶۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه ذکر شده، شماری از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در طول این مدت با کاهش چهار میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال به ۲ هزار و ۹۵۵ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال رسید. درحالی‌که ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با افزایش ۳۶۲ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۲۲۹ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"خگستر" شماری از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل چهار میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال به مبلغ ۵ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در طول دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

سنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar